Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lavt blodtrykk - 80/50 ved siste kontroll. Legen sier at at det ikke er farlig, men jeg må passe på å drikke nok. På et av de andre bim-foraene leste jeg at noen anbefalte lakris til dem med lavt blodtrykk. Så der fikk jeg muligens en forklaring på hvorfor jeg har hatt veldig lyst på lakris siden jeg ble gravid ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det sies at lakris kan føre til høyt blodtrykk, så du får bare spise ivei :-)))

Skrevet

Jeg har også lavt blodtrykk, og akkurat som deg har jeg dilla på lakris!=) Så det er vel noe i det da!=P

 

Da er det vel bare å mumse i vei med god samvittighet!=) Dessuten har vel lakris avførende virkning, så det hjelper sikkert på treg mage også! 2 fluer i en smekk!=)

Skrevet

Jepp lakris er bra for blodgjennomstrømningen og har hørt det faktisk kan bedre sexlivet;) Spis i vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...