Viva_oslo Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har lyst til å kjøpe dokkehus til treårsdagen - hvis jeg finner noe som faller i mammas smak Husker jeg så på Mummi-huset til jul i fjor, men synes liksom det var så lite plass inni....liten plass til å leke. Noen på Småtroll 2-3 år nevnte Peppa Gris-hus, hvor får man tak i det? Peppa er en stor favoritt hos oss, har akkurat kjøpt en ny dvd... Er det andre dokkehus som kan være fine.....? Tips mottas - gjerne med ca-pris og hvor dere har fått tak i dem (vi bor i Oslo). Vi har ikke stor plass, så jeg er ikke ute etter noe kjempestort, men syntes kanskje Mummihuset var lite. Eller er det bare mine voksne øyne som synes det....?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Riktige leker nede ved aker brygge, eller luca på strømmen har utrolig fine dukkehus Koster vel fra 700 til 1000, men det er helt nydelige ting da! Med masse tilbehør som man kan kjøpe til. Både av møbler, mennesker o.l. + at det er laget i tre så jeg vil tro at det har litt bedre kvalitet enn disse masseproduserte plastikktingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå