Koala *g07* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Lurer, for står snart ovenfor å kjøpe nytt sete til mini. Det finnes mange, men de fleste virker så store. Hvilke bil og sete har dere? og hvordan er plassen i passasjersetet?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hehe, lettere om du forteller hvilken bil dere har:) Men vi har Ford Mondeo og HTS Besafe combi ..... God plass til setet, og han kan nok sitte bakovervendt ganske lenge, før det blir trangt til bena. Foran? Veeel, alle kan ikke sitte foran, jeg sitter bra i passasjersetet, men kan ikke ha det trangere, for å si det sånn. Det står helt fram det setet, men kan ta det litt bakover, dersom bilstolen til knerten står i sitteposisjon (noe det sjelden gjør).
Koala *g07* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Ja vi har en Skoda Oktavia. Så regner med at vi ikke får noe bedre plass enn dere. Det er så dumt at disse setene skal være så store. For da blir det egentlig til at sambo alltid må kjøre.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja, det er sant. Mannen min kan knapt sitte i passasjersetet, da sitter han nesten med bena i dashbordet(?).... Hadde sikkert vært bedre med sånn isofix-greie, kanskje setene da ikke bygger så langt utav setene?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg har en Renau Megane og har hatt besafe two way elite når han var mindre. Nå har vi fremovervent besafe 1-2-3 sete For å si det på den måten, glad jeg er alene mor for skulle jeg sittet i passasjersetet når vi hadde two way eliten hadde jeg sittet på dachsbordet hihi
Anonym8579 Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Vi har reanult laguna og HTS Besafe Izi Combi x1. Passer fint det og har grei plass i passasjersetet.
Arb.ledig husmor Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Vi har Passat stv, og et besafe fremovervent sete...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Har ford focus, og acta craco sete. I opel astraen har vi izi besafe comfort (riktig??)
nesten anonym Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Vi har acta graco og det fungerte fint både i ford mondeoen og i skoda octaviaen.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 vi har VW passat stasjons vogn og røhmer baby safe bil stol. har god plass i den
Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Vi har VW Passat og Acta Graco Cosmic. Heilt grei plass framme, og sambo kan sitte der. Forøvrig eineste bilen min svoger på 1,98 sitter komfortabelt i baksetet.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 vw passat stv og hts besafe izi sleep.. kjemegod plass i for og baksetet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå