♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Endelig hjemme igjen fra sykehuset med vår kjære lille datter=) Onsdag kveld fødte jeg en datter på 4470 gram og 52 cm og er nå verdens lykkeligste mamma tror jeg.....hehe=) Jeg gikk 11 dager over tiden, og fikk litt hjelp til å få satt i gang fødselen,da hun ikke ga uttrykk for at hun ville komme på egen hånd!! Fra de tok vannet mitt og til hun var ute tok det 7 timer bare.....! Var 7 HARDE timer med utrolig harde og vonde rier siden jeg ble satt på drypp......men en kommer seg gjennom det meste! Ønsker dere lykke til videre her inne og lykke til med fødselen til dere som ikke har født enda=)
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 ..ja, de sier at det å bli satt igang kan være tøft.. Men du fikk jo en baby ut av det! Gratulerer så mye med den lille! Kos dere masse!
eggedosis Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye! Endelig overstått. Nyt tiden fremover, så kommer vi andre etterhvert! :0)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 gratulerer sååå mye:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 Tusen takk alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå