Isilra Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Sambo fikk plutselig et skikkelig svimmelanfall og holdt på å gå i bakken her, i tillegg har han vondt i hodet og kvalm.. Jeg lurer på om det kanskje kan være høyt blodtrykk, og lurer på om det er noe spesielt han bør gjøre da? Nå ligger han på et kjølig, mørkt rom og prøver å sove.. har også drukket endel vann. Det kom helt plutselig og jeg blir selvsagt overbekymret
Isilra Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2007 Usj, gutten min er fortsatt kjempe svimmel enda han har ligget i 3 timer nå og bare slappet av. Også tatt paracet, men svimmelheten er der fortsatt.. Ga han litt popcorn som hjalp litt på kvalmen i hvertfall.. Ingen som har opplevd noe lignende? Har ikke termometer her, og jeg er alltid kald på hendene, så får ikke sjekket om han har feber.. men han mener selv han ikke har det i hvertfall. Hmm...
junea Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 nei har ikke opplevd det nei!! men man kan bli ganske svimmel av værskifte eller mye varme da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå