Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Min toåring er veldig glad i kroppslyder. Han letter gjerne på trykket ute blandt folk. Det er jo veldig flaut for oss foreldre og vi forteller han at slik gjør vi ikke. Men det må vel være vondt for han å holde slikt inne også? Uansett......hvorfor har min sønn så mye luft i magen? Hvilken type mat gir mye luft?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg vet ikke hvilken mat som gir mye luft i magen....men he he he. Syns det er morsomt jeg. Sønnen min gjør det samme. Hvergang han skal fise, så løfte han alltid litt på rompa si, for å slippe fisen ut. Så ler han. Gjør ikke noe når han er så liten. Men når han blir større, da skal jeg fortelle at slik gjør man ikke. Men må man, så må man.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Synes du det er flaut at toåringen din fiser? Hadde det vært mannen din, så.
2småkrapyl Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Enig med flere...det er vel egentlig ikke så flaut at en 2 åring promper? Jeg synes i alle fall ikke det. Vi har lært ham til å si "unnskyld jeg prompa!", for i alle fall å gi han en pekepinn på at dette etterhvert er noe han bør lære seg å kontrollere. Men det tror jeg er lang vei fram....han klarer jo ikke engang å holde igjen tiss og bæsj. (bruker bleie) hvordan skal han da kontrollere en promp? Men hvis han gjøre det med vilje går der kanskje an å si at han ikke må gjøre det- og kanskje overse det??? Da er det muligens ikke så festlig å gjøre det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå