Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere alltid innsektsnett mens dere triller?

Her bruker vi det hvis gullet skal sove ute eller hvis vi har vært et sted hvor det er ekstremt mye insekt..

Men, vi har ikke brukt det på vanlige trilleturer rundt i området.. Passer jo på henne da, og liker å se henne.

Er så mange som triller rundt med innsektsnett så jeg lurte på om det er helt nødvendig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det ganske ofte. Mest for å lage litt mørke og la det bli litt lunere i vognen for min lille. Har jo kjøpt det for å bruke det. Er iallefall helt genialt å bruke det inne på kjøpesenter. Da sover minsten mye bedre.

Skrevet

Bruker det kun når det er nødvendig. Om han sover og vi ikke sitter i nærheten og passer på han (sjelden), om vi går tur og det er masse insekter. Men ellers ikke. Er av den tro at luften blir dårligere inni der, som det blir hevdet. Og vil gjerne at den lille skal ha frisk og god luft, lufter derfor inni der av og til om vi "må" ha det på. Har også kjøpt det for å bruke det, men jeg har mye jeg har kjøpt for å bruke, selv om jeg ikke bruker det hele tiden...

Skrevet

Jeg har det stort sett alltid på når vi triller ute. Er så mye innsakter, fluer, mygg, veps og bier som surrer rundt her vi bor. Vil ikke at en veps skal fly inn i vognen til småen.

Tar det av når vi triller inne på kjøpesenter o.l da. Faren for veps ol. er ikke like stor der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...