Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Var hos legen i dag.. og fikk det bekrefta. Da vet vi hvertfall hvorfor han har så vondt hele tiden! Noen som har erfaringer med denne sykdommen...?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Legen sa det var veldig tidlig å få denne sykdommen og.. Huff... Stakkars vennen min Han er jo bare 23 år
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/podagra.php http://www.dkdigital.no/oslo/rheuma.nsf/932db17d668fff70c12569370027a098/e2eee1c0683e345f41256bb8003e01ba!OpenDocument
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Oj, hva er det?? Huff da.. Masse god bedring til mannen din. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Er det urinsyregikt? Jeg vet det var et produkt på det svenske markedet som het Curcur(flytende og i tablettform) som visstnok skulle ha god effekt på dette. Men vet ikke om det finnes lenger. Og det finnes ikke i Norge... Det var urtebasert og hadde ingen bivirkninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå