Gå til innhold

Sambo har fått podagra :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag.. og fikk det bekrefta. Da vet vi hvertfall hvorfor han har så vondt hele tiden!

 

Noen som har erfaringer med denne sykdommen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sa det var veldig tidlig å få denne sykdommen og.. Huff... Stakkars vennen min :( Han er jo bare 23 år

Skrevet

Oj, hva er det??

 

Huff da.. Masse god bedring til mannen din.

 

Klem

Skrevet

Er det urinsyregikt?

Jeg vet det var et produkt på det svenske markedet som het Curcur(flytende og i tablettform) som visstnok skulle ha god effekt på dette. Men vet ikke om det finnes lenger. Og det finnes ikke i Norge... Det var urtebasert og hadde ingen bivirkninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...