Gå til innhold

jeg er lykkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sweetchiquita

Anbefalte innlegg

termin 21 april 2008. Etter mange knall og fall er jeg endelig gravid med vårt 3 barn. Prøvd siden vårt forrige barn var 6 mndr, det er i overkant av 3 år siden. Håper det endelig blir vår tur igjen nå og at alt går bra. Gleder meg til å bli kjent med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Veldig hyggelig å høre. Blir så trist av å lese om alle som mister.

Har termin 3. april og en gutt fra før som blir 4 år snart.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med graviditeten. Håper spiren klorer seg fast i 9 mdr. Vi har forresten termin samme dag :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;). Det er en flott dag. Men det er jo såååååååååååå lenge til. Ha en fin dag, så gla` ;) Må spise igjen. Er føler meg helt utsultet.....;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker veeeeldig lenge til ja. Jeg går hjemme for tiden, og dagene går sakte. Får liksom ikke gjort noe konstruktivt heller. Går litt i min egen drømme-verden ;-) Har mest lyst til å begynne å ta frem klær og utstyr og begynne og ordne barnerom, men det er jo alt for tidlig. Dessuten må rommet først pusses opp. Vil ut og kjøpe maling nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat kjøpt ny leilighet. Vi har pusset opp siden mai da vi overtok. Endelig har vi fått eget rom til 3 åringen vår...... Spørs om ikke hun må dele rom om et par år med den lille da. Det går vel bra. Eldstemann er 14 1/2 når bebyen kommer, så han får beholde sitt i fred ;). Glad vi er ferdig (nesten) med opppussingen, men kom til å tenke på at ho minste har fått et veldig rosa-preget rom med rosa seng skap kommode og nattbord. Ikkke spesielt fristende for den lille å bo der hvis det blir gutt..... Vel vi får vel finne en løsning.

 

Hei og hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...