Gå til innhold

Hjelp angående 3d-ul?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører fra en venninne at hun fikk 3d-ul ved ordinær ul vedn sykehuset.. Hun bor i tønsberg, og da lurte jeg på om det er flere sykehus man får dette ved? Er liten vits i å bestille 3d-ul priv. hvis vi får det på sykehuset.. Håper noen kan hjelpe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært på tre ul'er på ullevål, og den siste gangen måtte jeg vente en stund på legen, og utålmodig som jeg er, begynte jeg å titte rundt i rommet, og da jeg kom til selve ul-maskinen, så jeg at den har en knapp som det sto 3d/4d på... lurte på om jeg skulle tørre å spørre legen om han kunne trykke på den, men han var jo opptatt, og fødeavdelinga var hektisk den søndagen! så turte ikke,jeg!

så jeg tror de fleste med litt moderne utstyr, har den funksjonen. men man får jo ikke sett inni magesekken, hjernen på fosteret med 3d, og jeg tipper at kvaliteten er bedre på privatklinikker!

så ikke regn med å få 3d!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...