Spira31 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 sov nokså dårlig i natt,som vanlig får jeg vel si... kl 9 troppet jeg og min kjære opp på Fødeloftet på SUS (Stavanger). Der fikk jeg modningsakupunktur for første gang... burde fått beskjed om det tidligere siden de visstnok tilbyr det gratis fra og med termin.. man kan få tilsammen 3 behandlinger.. så var det opp på benken og bli stukket i da.. fikk satt i 9 nåler tilsammen (vet ikke hva som er vanlig?) i hender, føtter og en lang en i magen(godt jeg ikke kunne se den..satt ganske langt nede i magen!)... men så ble jeg kvalm og kastet opp! Uff.. heldigvis var hun jordmoren ute da og min kjære fant et sånn pappbeger jeg kunne kaste opp i..det var den frokosten.. når hun som satte nålene kom tilbake gikk hun og hentet isvann med sugerør i..så min kjære holdt koppen (jeg hadde jo tilsammen 5 nåler i hendene/rett nedforbi), veldig glad han var der med meg! Var ikke akkurat en fornøyelse...men har tro på virkningen... da jeg kom hjem la jeg meg, leste litt i et blad og så sovnet jeg..sov mye, mye bedre enn i natt.. og sov ca 3 timer! Nå har jeg nettopp spist frokost nr 2... hadde vært så bra om fødselsen kunne starte nå.. har nemlig fram til og med lørdag på å føde på Fødeloftet.. hvis ikke må jeg på vanlig avdeling.. har fått overtidskontrolltime på mandag 20. kl 13, blir isåfall satt i gang morgenen etter det..men åh, som jeg håper jeg slipper det! Føler jeg har prøvd alt av kjerringråd også... men jeg har ikke vært så flink på å gå lange turer...får vel kanskje prøve på det.. hvor lange er det isåfall snakk om? Hvordan har dere andre det? klem
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Moren min fikk beskjed om at det hjalp å vaske vinduene for å sette i gang fødselen av legen sin.. Den gang.. Vet ikke om det hjalp så mye,men...??? Hehe Masse lykke til iallefall:)
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Lykke til Spira... Jeg venter og venter.. har kynnere og kjenner litt menssmerter men det er laaaaaaaangt fra nok- dessuten har jeg jo to uker igjen.. håper ting skjer fort for deg nå da
junea Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 får håpe den lille babyen din kommer ut snart da! ikke morsomt å gå over termin!så får håpe akupunkturen funker, så skal du se at han kommer snart! lykke til=)
Spira31 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 takk jenter.. og junea.. det er ei jente;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå