90210 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg går nå mot min 4 dag over ikm, og testa i dag med strips fra billigteste.dk (ikke med morgenurin) Det sies jo at man ikke skal lese av resultat etter 5 min, men nå 1 time etter så dukket det opp en svaaak skyggestrek! :D:D Jeg mener at den ikke hadde kommet uansett om det ikke var hcg i kroppen min.. så nå har jeg vertfall et håp! Skal teste igjen i morgen med morgen urin!! :D Håpe håpe håpe!!! :D:D:D
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 LYKKE TIL!!!!! :-D Testet i dag jeg også, med negativ strek. MEN, jeg kastet den rett ut i søpla etter bare noen minutter jeg..hmm...kanskje jeg må ut å grave i søpla igjen,hehe;)
90210 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 hehe ja jeg glemte å kaste den å bare la den på vasken på badet, og når jeg nå da måtte på do så måtte jeg jo bare titte på testen som lå der og lyste mot meg! Da så jeg klart og tydelig en skyggestrek!! Testen var helt blendahvit negativ 1 min etter at jeg hadde tatt den, men nå ca 1 time senere var det altså en tydelig skyggestrek uten farge da men.. :-P Er i vertfall et lite håp! :D Når skal du teste igjen da Tbg-82? Lykke til forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå