Gå til innhold

" vi som skal føde nå klubben!!!!!!!!!!"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg melder meg inn også.... dette tar livet av meg.. 13 dager over termin nå...

Skrevet

netti_Fødeklar: du kan få plassen min du da, siden du er 13 dager over termin:)

Skrevet

Erm kanskje vente til jeg har henta lilletuppa i bhg, kjedelig å føde oppi bakken:(

Skrevet

min også - det burde sikre en plass i tet skulle jeg rolig mene

Skrevet

Tusen takk for det! =) Skal på overtidskontroll, igjen, i morgen.. var der i går også, men ble bare sendt hjem med beskjed om å komme tilbake på Onsdag... Hadde noen regelmessige tak ca hvert 10.min i ryggen i går, men de ga seg etter 4 timer.. =/

Skrevet

Du får spise litt ananas med kanel mens du har sex og kjører på en hompete vei:) skal du se nurket kommer:)

Skrevet

Eller... har hørt det skal være bra å gå i trapper å vaske gulv. Så viss du spiser ananas med kanel mens du vasker trappa samtidig som du har sex (doggy er vel mest aktuellt i denne stillingen) så er du garantert en fødsel!!!

Skrevet

Melder meg inn her.. Vil ha no!!!!!!

Hjelpes kor kjedelig d e å vente på at noe skal skje og hver morning er du lika skuffa

Skrevet

Haha.. =) Ja, jeg synes jeg ser meg selv... Jeg har spist både kanel, ananas, rømmegrøt og fødepizza.. Jeg har hatt sex og i går vasket jeg hele leiligheten pga at vi skulle ha visning i går kveld.. har til og med vært på fotsoneterapi for å få fart på sakene, men neida... Tror ikke hun har tenkt seg ut jeg...

Skrevet

Bare for å toppe det hele så ligger hun i seteleie av alle ting.. Så min teori er at hun rett og slett ikke skjønner hvilken vei hun skal, for noen ganger kjennes det seriøst ut som om hun prøver å presse hode sitt opp igjennom lungene mine... "du skal andre vei lille venn"!

Skrevet

ja, fy flate.. nå må det jo bare skje snart! Såååååååå lei... og 6.dagen over termin her nå... (se egen tråd jeg skrev idag...)

Skrevet

Denne er jeg også med på!! 3 dager til termin..Håper hver dag og i går presset jeg kroppen fra morgen til kveld, med skogstur og vasking, ingen nytte. Tror jeg har prøvd alt av kjerringråd så nå er jeg lei.

"måtte vi få vondt i dag alle sammen"!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...