Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Er bare i uke 16, men føler allerede nå at det blir fortere merker etter sko og trange ting på huden. Kan man virkelig begynne å få vann i kroppen så tidlig???
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ja det kan du nok!! Har med hormoner å gjøre!!!
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Ojjj!! Da har jeg noen herlige måneder å se frem til!!! Huff og huff....
*Sweetheart* Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja, det er mulig. Hadde allerede antydinger til vann i kroppen da jeg var i uke 13. Er nå i uke 39 og vannet har blitt værende stort sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå