Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Noe som har erfaring fra Volvat? Vi skal dit på UL til torsdag, og er veldig spente. Har de 3D der, får man film av baby`n ?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det kommer an på hvor langt du er på vei da. Jeg var der i uke 12 og det var ikke noe 3D i bruk da i allefall. Det er vel vanlig fra uke 27 ca tror jeg.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 26 uker...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Da er det midt i blinken da ;o) Selv ville jeg valgt Majorstuaklinikken, men det er smak og behag. Vet at Volvat har jordmødre som utfører ultralyd, men har ikke lykkes i å finne ut om de tar 3 D og sånn. Kanskje du kan ringe å høre?
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Ja, jeg får ringe og spørre i morgen. Grunn til at jeg valgte Volvat, var at på Majorstuaklinikken hadde så lang ventetid. ver 3 uker..., jeg er litt utålmodig! Hehe... Også kostet det 600 kroner mer på Majorstuaklinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå