Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 igår på hotel cæsar? Herlighet så skremmende det virket! Og ikke minst for en hyling! Etter min erfaring så er dette STOOOR overdriving!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg lo så jeg holdt på å dø! Kan da vel ikke være vondt når man hopper som en kaniiin bortover gulvet vel?!
AMK<3 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 ja jeg håper litt på at det der var overdriving, for skal si jeg ble skremt...:/ jeg har ikke født før, og samboer lurte på hvorfor jeg såg så skrekkslagen ut når han såg meg etterpå hehe nå er det plutselig litt greit å gå over tiden likevel...
mammat2goll Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 synes det såg ganske så ekte ut jeg...Er GANSKE vondt når man har rier....Men verdt hver eneste:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Syns ikke det så ekte ut i det hele! Når jeg hadde rier skrek jeg ikke. Det var bare når jeg hadde pressrier, ikke fordi det var vondt, men fordi det hjalp kroppen min å ta i Skrek ikke så fælt som Vilde! Så ikke la dere skremme
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Min fødsel varte i 16 timer, jeg hadde det voldsomt vondt og revna (uten smertelindring)så mye at jeg måtte opereres etterpå, men jeg ga ikke en lyd ut av meg under de 16 timene. Forskjell på folk. Noen hyler av ingenting og noen hyler sikkert med god grunn.......
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Jeg så det også.... Begynte å gråte jeg, hehe:) det så veldi skremmende ut....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 en reagerer forskjellig! de overdramatiserer jo litt da selvsagt, men selfølgelig er det vondt! Har vært med på to fødsler og syns ikke det var spesielt overdrevent egentlig... Unødvendig med hyling da, men en tar jo liksom i og da blir det jo lyd:) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå