Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg kjente eggløsningen denne gangen - og drøyt 1 uke etter kjente jeg noe stikking i underlivet som jeg tenker må være egget som festet seg. Er i perioder litt oppblåst, ellers kjenner jeg hele tiden at "det er noe" nede i underlivet. Noe som jeg ikke har kjent på lang tid (har prøvd på nr 2 i 2 år). Ellers er jeg på toalettet ofte, drikker mye vann - da jeg føler meg mye tørst. Har en del sure oppstøt. Blir fort varm og svetter. Kryss fingrene for meg!
Klar for en liten en =) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Håper du er gravid.... Og håper jeg og er gravid!!
anesam Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg har og ikm i helgen (lørdag) og har vert litt små kvalm og går ofte på do.... og hatt en del mensmurringer! Håper du er gravid, og alle andre prøvere får det til!
liten_en Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg har IKM på mandag, og har samme symtomer som deg faktisk. Fant til og med EL denne syklusen. Blir litt ironisk hvis jeg er gravid nå når jeg har pergoen i hus, og som jeg skal begynne med på 3syklusdag.
Klar for en liten en =) Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 har ikm på tirsdag jeg.. skal teste da!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Ja, håper vi alle er gravide nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå