familien kaos- komplett Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 I morgen skal min lille baby komme til verden med ks, en uke igjen til termin. Jeg er et kaaaos av følelser nå, gleder meg, gruer meg... prøver å la være å tenke på det, må bare vente til klokken er slagen og la alt gå sin gang. Jeg tenker på alt jeg vil ha gjort her hjemme før jeg drar, men så tenker jeg at noe må jo mannen min ha å finne på ogs¨, og jeg bør vel kanskje hvile meg??? Dessuten har jeg allerede hjemlengsel, enda jeg ikke har dratt enda:) uff uff uff.. Helst skulle alt vært skinnende rent, tellekanter i alle klesskap og full fryseren og mathyllene med lettvint og sunn mat...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Åååååå nå ble jeeegmisunnelig;) Jeg og vil ha babyen min imorgen:):) Lykke masse til:D Hihiiii:) Og masse lykke til! Jeg har vært med å sett på et ks og d var så søtt att:)
BabyV Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hahaha - for et utrulig hærlig innlegg. Akkurat sånn som du har det sånn ville nok jeg også hatt det hvis jeg visste at jeg skulle bli mamma i morgen. Det er vel lykken med ikke å vite nøyaktig når det skjer. Men du får ha lykke til i morgen, jeg er supermisunnelig!
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Uææææææ!!!! Skriver under på denne, jeg! I morgen skal min lille gutt også komme til verden med ks, 11 dager før termin:) Kjenner meg igjen i beskrivelsen din om følelser i kaos, er bare en uke siden ks ble bestemt sånn endelig, så har ikke hatt særlig tid til å forberede meg på tanken... Jeg har også hjemlengsel allerede, for jeg vet jeg kommer til å savne barna mine hjemme. Har aldri vært så lenge uten dem før. Og dessuten vet jeg ikke hva jeg går til, de andre kom ut den "vanlige" veien. Lykke til til deg, og alle dere andre her!!! Uansett fødemåte. Rart å tenke på at i morgen er barnet ute!
ana baroma Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Den er merkelig den følelsen der... Litt sånn skrekkblanda frydoppnedihodettilværelse... Har hatt kaoset i hodet mitt i hele dag, siden jeg dro på innskrivinga, hehe. Godt at det er Greys i kveld, sier jeg bare!! I morgen skal det altså skje, og her er det dårlig med tellekanter, frossen mat og renhold. Men min kjære har lovd at han skal ta huset skikkelig mens jeg er vekk:) Akkurat nå er jeg mest bekymra for om han kommer til å huske å mate pusen, hehe. Lykke til dere andre to som skal ha ks i morgen!
familien kaos- komplett Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 ja, takk og lov for Greys... Jeg skal se på deg og så skal jeg gå og legge meg for å sove.. haha, blir nok ikke så mye søvn:) Det verste er at uansett så må ungen ut, det finnes jo aldelse ingen vei tilbake! Hadde KS med forrigamann også, og vet jo at det ikke er noe "farlig" men jammen klarer man å grue seg for det minste lille... Lykke til dere andre også!!
familien kaos- komplett Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 var selvf DET jeg skulle se på, ikke deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå