sikat Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hmmmm, når man får barn vil det innvirke på hva man skal betale i skatt? får man lavere prsent/tabelltrekk? Sitter og regner på om vi har råd til å ta 54 ukers permisjon og litt lavere skatt hadde jo vært et greit bidrag....
mamma til twins Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Man får jo foreldrefradrag, men hvor mye dette utgjør vet jeg ikke. Ikke nok til å ta utvidet permisjon ihvertfall. Er vel kun enslige forsørgere som har skatteklasse 2.
sikat Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Nei, vet jo at man ikke får skatteklasse to når man er to, men d er jo mye rart som virker inn på skatten, f.eks hvor mye man har i gjeld osv. SKal sjekke ut foreldrefradrag, d er vel kanksje d jeg leter etter(veier jo ikke opp for alt man taper på å ta 80% lønn, men litt hjelper jo på)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå