Gå til innhold

skatteprosent/skattetabell


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm, når man får barn vil det innvirke på hva man skal betale i skatt? får man lavere prsent/tabelltrekk? Sitter og regner på om vi har råd til å ta 54 ukers permisjon og litt lavere skatt hadde jo vært et greit bidrag....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo foreldrefradrag, men hvor mye dette utgjør vet jeg ikke. Ikke nok til å ta utvidet permisjon ihvertfall.

 

Er vel kun enslige forsørgere som har skatteklasse 2.

Skrevet

Nei, vet jo at man ikke får skatteklasse to når man er to, men d er jo mye rart som virker inn på skatten, f.eks hvor mye man har i gjeld osv. SKal sjekke ut foreldrefradrag, d er vel kanksje d jeg leter etter(veier jo ikke opp for alt man taper på å ta 80% lønn, men litt hjelper jo på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...