Gå til innhold

e d nye episoda a SYVENDE HIMMEL nu??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke sett d..men d står sikkert å texttv..om d står ® bak eller noe...

Skrevet

står ikke d...men alle har fått tvillingene sine nu å alt....virka som om de har hoppa over noe asså

Skrevet

Hmm... Har ikke sett den før tror jeg....

Har lyst på alle episodene på dvd :) Liker den serien...

Fikk sesong 1 av mannen min for en stund siden :) *glad*

Skrevet

ho va jo gravid me tvilling gutta...men hr mista de

Skrevet

Dette er nye epsioder =) sesongen har ikke vært sendt i Norge før.. Forrige episode var den episoden hvor Rose og Simon skulle gifte seg, men de gjennomførte ikke, og "Alle" avslørte at de skulle ha tvillinger. Den nye sesongen begynner på andre siden av sommeren, og Lucy har mistet babyene sine..

Skrevet

men vi har jo gått glipp a mye...mye de ikke vis da...

Skrevet

Har ikke gått glipp av mye, den episoden der rose og simon skulle gifte seg, var egentlig den siste episoden som ble laget. Men så var det så mange i usa som ville ha en siste sesong, så de lagde en til. Det er den de begynte på i dag.

Skrevet

Det er nye episoder ;) de er ikke sendt i norge hvertfall. Lucy mistet tvillingguttene hu var gravid med.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, nye episoder... og vi går ikke glipp av noe... Lucy mista tvillingene dessverre... Bare at de har en ny vri, de viser sikkert litt tilbake i tid igjen i disse nye episodene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...