År og dag Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har bursdag idag (hurra for meg....tjukk og brei), og har bedt noen venner over. Men med termin lørdag gidder jeg ikke å diske opp med alt mulig. Noen som har erfaring med noen av kakene på 1-2-3? Er det noen av dem som er gode? Hvis ikke blir det nok bakeriet, og evt noen vafler. Kanskje jeg baker noen boller til ungene. Andre forslag?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Gratis me dagen!:D Boller er godt d;)
Mine 3 småtroll! Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hipp hipp hurra! Beste gratulasjoner :-)
junea Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 gratulerer med dagen!!! toros langpanne sjokoladekake er god!!!
SallyAnn Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Møllerens Kakemons sjokoladekake for langpanne! NAM NAM Men da må man lage den med flytende melange + ekstra egg og melk (står bakpå pakken). I tillegg blir glasuren ekstra god hvis man lager den med meierismør. Ikke noe for de på slankern akkurat, men megagod! :-)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 De 1-2-3-kakene er kjempegode og kjempegreie! Jeg bruker de stadig vekk, og jeg er ikke gravid engang! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå