Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hvor lenge hadde dere dette innlegget i bilstolen før dere tok det bort? Snuppa vår er litt over 3 mnd, og det blir litt smalt og tungvint å få henne på plass nedi der... Har justert det opp et hakk, men likevel... Hun holder hodet veldig godt i våken tilstand, men er redd det ikke er like bra når hun sover og er slapp i kroppen.. Hva gjorde dere?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det lurer jeg også på.. Dytter litt.
Fire småtroll Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Snuppa her er ikke rundet 3mnd enda, men er allerede 60cm lang.. Jeg tok det ut jeg! Hun satt jo så vondt med den trekanten under rompa, hun ble presset sammen og likte seg ikke i setet i det hele tatt. Hun sitter mye bedre nå uten, griner ikke i bilen lenger heller..
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Du kan jo bare ta det ut å se hvordan babyen din sitter uten innlegget. Varierer veldig fra stol til stol og baby til baby, når man bør ta det ut. Har tok vi det ut først nå småen var 2mnd, men da satt han ikke så bra i stolen uten innlegget så hadde det nediigjen etter et par kjøreturer. Når han var 3mnd tok vi det ut igjen, og da satt han kjempe fint i stolen uten innlegget.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Vi måtte ta det ut da gutten var 2,5 mnd. Han fikk ikke plass i stolen lenger. Vi har Maxi Cosi CabrioFix.
4barnsmor88 Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 tok det bort da nr 1 var va 3 mnd... men har det enda i til tvillingene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå