Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hver gang jeg logger inn på BiM så kommer det opp en feilmelding. Jeg må da gå inn på BiM om igjen, og da er jeg pålogget... Jeg kommer meg heller ikke inn på "din egen side", for da kommer den samme feilmeldingen... Det har vært slik ganske lenge... Noen flere som har de samme problemene???
mammat2goll Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 ja, jeg har samme irriterende problemet.....
MiniMeAndMe+spire Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Me too..... Grrr!!! Om vi DØTTER denne lenge nok, og lager en kjeeeeeempelang tråd, tror du kanskje de gidder å gjøre noe med det da...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå