Gå til innhold

Flere som har problemer med forumet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg logger inn på BiM så kommer det opp en feilmelding. Jeg må da gå inn på BiM om igjen, og da er jeg pålogget... Jeg kommer meg heller ikke inn på "din egen side", for da kommer den samme feilmeldingen... Det har vært slik ganske lenge...

Noen flere som har de samme problemene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har samme irriterende problemet.....

Skrevet

Me too.....

 

Grrr!!!

Om vi DØTTER denne lenge nok, og lager en kjeeeeeempelang tråd, tror du kanskje de gidder å gjøre noe med det da...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...