snart mamma til to gutter :-) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 kan jeg spørre jordmor om dette 14 dager før termin ? Er det noe dem gjør hos alle eller må det være spesielle tilfeller ? rart hvor utolmodige vi blir når det nærmer seg :-)
Væren*78 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg og min jordmor ble enige om at hun skulle gjøre det på meg den dagen jeg har termin om det ikke har skjedd noe enda. Tror ikke noen gjør det før termin men du kan alltid spørre....?
mammat2goll Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Med meg gjorde JM det ca 2-3 uker før termin faktisk. Men jeg var ganske så klar....hadde litt åpning og MASSE kynnere hele tiden!
Nr4? 💓 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 jeg trodde jeg hadde hørt at stripping var utrolig vondt og at det ikke var noe særlig hensikt med det..er det vanlig å gjøre det alikavel??Kansje bare med som er litt feilinformert!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 mulig dumt sp.mål ...men hva er stripping ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå