Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Mimmi har gått i barnehage i 1 uke i dag og de får henne ikke til å sovne der. Hun ligger visst rolig i vognen men sovner ikke. Hjemme sover hun gjerne 2-3 timer på dagen, hun gjorde det i helgen også. Hun er sååå trøtt når jeg henter henne ved 3 tiden men kan jo ikke legge henne så seint... Pleier det å bedre seg kanskje? Her hjemme er det så stille i forhold til barnehagen, hun er veldig nyskjerrig og vil visst bare titte ut av vognen eller så ligger hun å babler for seg selv. Hun trenger søvn på dagen denne jenta så jeg håper..
Prinsemammaen Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 De har ikke soverom i barnehagen som hun kan legges på da?
meg & to små vampyrer Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Kan det være pga at barnehagen er en så ny situasjon? At hun trenger litt tid til å venne seg til det? Lykke til hvertfall. Forrresten vår på 11 mnd sover en liten lur på 1/2time mellom 3og 4, går fint det, han legges mellom 7 og 8.
Libido- Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 prøv å få lagt henne inne? De har hvertfall det som alternativ her i bhg.
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Sånn var det med Tobias også i begynnelsen. Han ville ikke sovne i bhg de første ukene - han var kjempetrett og sovnet med en gang vi satt ham i bilen for å kjøre hjem....ikke noe særlig - men det gikk over etter noen uker. Det var sikkert bare så mye nytt at han ikke fikk helt roen på seg til å sovne i begynnelsen. Men som sagt, etter noen uker så ordnet det seg - da sovnet han med en gang - så det ordner seg sikkert:o)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Nei, alle sover ute i vogner. Hun gjør det her hjemme også så hun er vant med det. Jeg fikk nettopp tekstmld fra b hagen om at de ikke fikk henne til å sovne i dag heller :-(
Gulosten™ Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Hvis det går en måned uten at hun sovner, kan man jo begynne å lure på om det er noe spesielt. Jeg forstår henne godt jeg, såå mye nytt som skjer da:) Må jo følge med! hehe
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Gi det i hvertfall 1 uke til. Kanskje hun finner ut av det snart... Hvordan går det med jekslene hennes da? Hørtes jo forferdelig ut for henne...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Ja, hun finner vel ut av det. Nå holder de på med noe veiarbeid rundt der også så det er jo ekstra mye bråk. Hun er bedre med jekslene, gir henne homeopatmedisin og det ser ut til å hjelpe :-) Hun er i strålende humør bortsett fra når hun er stuptrøtt ved fem tiden da, så det er godt :-) Er spent på om hun får det samme med hjørnetennene jeg ser er på vei...de har samme blemme over seg som det de 4 jekslene hun nå har fått har.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Stakkars liten. Utrolig at hun skal plages så mye da... :-/ Når har du termin forresten? Er det nå i august?
Marius06 + tvillinger Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Marius klarer heller ikke å sove i vogn i barnehagen. Alt for nysgjerrig. Så han er den eneste av 14 unger som sover inne i reiseseng. Hadde ikke vært et alternativ og prøvd det da? Marius sover fortsatt ikke mye der, så han er stuuup trøtt når han kommer hjem. Han har sovnet på fanget til pappan et par ganger og da har vi bare latt han få sove 10-15 min. En liten "power-nap", og jeg skal love deg den funker. Da er humøret vesentlig mye bedre frem til legging kl. 19.00. Det går seg nok til etterhvert skal du se.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Ja de tennene har vært vonde for henne til nå :-( Har termin 20 august, magen er gedigen så i morgen skal jeg på ul. Var på kontroll i dag og magen har visst vokst noe veldig den siste uken så de ville ta en titt..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Oi, det er jo på mandag. Krysser fingrene for deg i morgen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå