Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg er bare 20 år.. Ett barn på 6 mnd. Har 4 mindre søsken i aldresgruppen 2-15 år, så har litt erfaring da. Er ei borti strøket her som søker dagmamma 1-2 dager i uka, og lurer på om det er teit om jeg melder meg.. har jo ingenting annet å gjøre om dagene alikevell.Skal være hjemme i 1 år til!
Prinsemamma24 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Absolutt! Kjempefint foe henne å ha deg så nær, og at de har eget barn er positvt. Lykke til
AneB Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det kommer veldig an på hvordan du er. Kjenner ufattelig mange 20-åringer jeg ikke ville hatt som dagmamma, og noen jeg fint kunne hatt som dagmamamma. Om jeg hadde møtt deg kan det godt hende at jeg ville hatt deg Men du må jo ta kontakt med hun som trenger dagmamma, og la henne vurdere om hun vil ha deg som dagmamma, noe hun sikkert vil Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Nei absolutt ikke. Dersom du må være anonym når du spør så har du ikke ryggrad nok for min del. Eller det sier kanskje mer om forumet her, at du føler at du må være anonym.
Kose-KU Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ja, det synes jeg du helt klart kan. Du har jo mye erfaring med små barn, og at du er mamma selv er veldig bra! Jeg skal også være dagmamma for et barn en dag i uka! Da får min datter på ni mnd noen å leke med. Vet du noe om lønnen forresten?
AneB Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Blir vel litt teit å kritisere noen for å spørre som anonym når du ikke har ryggrad nok sjøl til å svare nei med nick!? Hihi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 AneB: Jeg føler at jeg må være anonym i dette forumet her. Man blir jo kritisert for alt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 HVEM du er kommer helt klart i første rekke. Finnes både fornuftige og idioter i alle aldersgrupper, så det ville jeg ikke lagt til grunn.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Måtte nok møtt deg først. Men jeg er så sær så jeg vil ha en dagmamma som jeg vet hvem er, enten gjennom venner eller familie. Ingen helt fremmede som får passe min.. *kjempe sær*=)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Tja, dersom jeg hadde behov for dagmamma ville jeg iallefall pratet med deg og tatt en vurdering utifra det:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Hadde det vært meg,så måtte jeg nok møtt deg først, pratet med deg og blitt kjendt med deg før jeg bestemte meg. Men du har jo erfaring siden du har småsøsken og barn selv, så tror jeg ville gått bort til henne og ringt på og sagt at du var interessert,så fikk hun ta å vurdere det selv. Alder har ingenting å si mener nå jeg.. Har mer på modenhet, MEN ville ikke overlatt barnet mitt til en under 18 år en hel dag da. Var selv barnepike nesten hele dager da jeg var rundt 12-13 år, men da hadde jeg min mor i bakhånd.. Så det fungerte kjempe bra. Er kjempe glad i barn og god kjemi med dem.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 En anonym som kritiserer en annen for å være anonym....den var ny!!
Molait Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 hahaha ja tenkte samme sak "Nydelige Marius" Enhver evt. dagmamma ville jeg møtt først. Også sett i forhold til ungen. Altså hatt med meg barnet på møte. Ut fra det du sier hadde jeg ikke hatt betenkligheter med å måte deg:) Fikk selv førstemann da jeg var 18, og klarte meg heelt fint med ham. Mange 40 åringer for den saks skyld jeg ikke ville vurdert. Des. har ofte 20åringer mer energi til å fly etter de små Du bor ikke på Romeriket vel??? Fikk ikke barnhageplass jeg:( (hehe)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 har veldig lyst til å bli dagmamma selv jeg, men vet ikke om noen ville ansatt meg - jeg er jo bare 18 år hehe. har en liten en på 6 uker, men han er så snill så jeg kunne godt å tenkt meg å ha mer å gjøre har også erfaring med en nevø som nå er 3 år MEN, jeg ville møtt deg osv. som de andre her sier og vurdert deg sånn Jeg ville nok ikke ha funnet dagmamma ut i fra alder akkurat. For jeg VET at vi unge kan være like flinke som ei på 40 Lykke til da, krysser fingrene for deg
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Ingenting av det du skriver her ekskluderer deg ihvertfall. Din alder har ihvertfall ingenting å si. Legger mer vekt på hvilke holdninger du har med tanke på oppdragelse. Ville f.eks. ikke brukt en dagmamma som f.eks. var tilhenger av skammekrok/time out.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Hvis du har en baby på 6 mnd og føler at du ikke har noe å gjøre om dagene, så burde du absolutt slå til!! Jeg har ei på 5 mnd og hadde ikke hatt overskudd til en til (nå iallefall). Så slå til du, jeg hadde ikkeekskludert deg pga alder, da hadde det i tilfelle vært for noe helt annet! Go for it, du:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 jeg var dagmamma da jeg var 18 år.. og mange ville ha meg som dagmamma nettopp fordi jeg er ung og har overskudd til det. har jobbet med barn siden jeg var 16 da.. men slå til du. de må jo alltid treffe den aktuelle dagmammaen først uansett
Learning to fly Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Ut i fra opplysningene du gir,s å høres det greit ut. Men ville jo visst enda mer om deg utover dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå