Gå til innhold

Nr.2??


melkeskvetten

Anbefalte innlegg

Er noen av dere augustdamer gravide igjen? Jeg testa positivt i går. 4 u + 5 dg. Men jeg har ingen symptomer.. Syns det er litt rart. Sist gang var jeg kjempekvalm, hadde ØMME pupper og masse mensmurringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Svangerskap kan jo varriere litt, så det trenger ikke å ha noe å si.

 

Jeg skal nok ikke ha fler, har 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med ny baby i magen...

Ingen svangerskap er like så det blir nesten som å gå gravid for første gang av og til det for mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par stykker som er gravid igjen...Men husker plutselig ikke hvem! Vi prøver, men har ikke mensen helt stabilt enda så aner ikke når det setter seg en spire (det gjør man vel igrunn aldri!)

 

Gratulerer så mye med gull i magen da! :-) Håper du får et fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-))) Så hyggelig da! Håper du får et fint svangerskap.

 

Jeg har 2 barn, og har forsåvidt lyst på en til, men akkurat nå som lilleprinsen har halsbetennelse er tanken veldig fjern. :-)

Mannen min sier nei, og synes 2 er nok. Jeg hadde strevsomme svangerskap så jeg bør nok høre på han! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere!!!! :-) så gøy.

 

Jeg har super lyst på en til, men , men lillegutt er IVF baby (7 forsøk) så her kommer de ikke som bestilt.

 

Regner med at vi tar forsøk efter jul, men har ikke troen på at vi får flere barn, men det er jo lov og håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Nå er ikke jeg av de mest aktive augustmammaene her inne, titter ofte innom da. Her i gården er nummer to ventet allerede 4. november, så pjokken rekker akkurat å passere 14 mnd. :-) Var ikke helt planlagt, men gleder oss masse til snuppa som skal komme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Hei.

Det å gå gravid har gått veldig greit. Har vært heldig både nå og sist svangerskap - uten noe særlig vondter :-) Pjokken skjønner ikke bæra av hva som skjer, er bare aktiv som ettåringer flest.. Har kombinert baby og skole i året som har gått, og hvis den nye frøkna blir like enkel, skal jeg gjøre det samme i år oxo (med pjokken i barnehage). Må si at jeg er veldig spent på hvordan morgenene skal gå for seg med to smårollinger i huset. Ser for meg litt stress og kaos, ja..... :-)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

allmennlærer - skal begynne 4. året.. Er ikke noe must å bli ferdig i år, tror ikke jeg orker det hvis bebyen f.ex. får kolikk, men skal prøve i alle fall. Føler meg mer heldig enn tøff. Står på og hjelper som bare det mannen min :-) Pjokken har vært utrolig enkel å ha med å gjøre. Huset står til forfall noen ganger, men pytt pytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrekkelig lyst på en til jeg nå (har vel hatt det siden knerten var 1 uke gammel)

 

Fant ut at jeg bare må jobbe litt først:) Greit med litt penger også Har fått ny jobb også så jeg tenkte kanskje å starte før jeg blir smelt på tjukka?

Erfaringen tilsier at jeg tjener dårligere hvor stor jeg er så her får en bare stå på:)

 

Har noen medisinske hensyn å ta også; enten gravid eller medisiner og da må jeg vente 6 mndr etter at jeg slutter på medisiner før jeg kan bli gravid

 

Æsj ble litt stressa av meg selv jeg nå

 

 

GRATTIS MED SPIRE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...