Gå til innhold

Alt for babysyk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så babysyk nå, at det er seriøst ikke bra for meg!! Tenker på det hele dagen, drømmer om det på natta. Snakker om det hele tiden, trur gubben klikker snart....

Noen andre som holder på å bli sprø???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. min bare rister på holdet når han ser meg..

Skrevet

he..he...

Ja det er ikke greit. Men klarer jo ikke å la være heller da, selv om jeg går inn for å ikke snakke om det en dag...

Skrevet

jeg vet.. Det er helt umulig..

Skrevet

Akkurat som meg. Helt håpløst å ikke tenke på noe annet! :)

Skrevet

Begynner å bli litt små-sprø her også... Men min kjære sier han kan tåle litt baby prat så lenge han fortsatt får like mye kos som nå ;) Han blir bare mer og mer positiv til denne baby greia, ettersom han satt som krav at vi skulle kose oss når babyen skulle lages :) Tror faktsik aldri vi har hatt det så bra sammen! Men, jeg tenker fortsatt bare på baby, så og si hele tiden... Nesten litt slitsomt... :(

Skrevet

må nok hiva meg med her gitt!!! :) :) ser på vogner å div å har det i hode hele tiden at nu må det klaffe gitt!!! :) :)

Skrevet

kjenner meg igjen her ja. Er så baby syk at jeg faktisk blir litt stressa av å tenke på det. PÅ jobb idag måtte jeg gå forbi barsel og der var jo bare de nydligste babyene da. MÅ HA BABY I MAGEN NÅ!!!! :-)

Skrevet

Jaja JA jeg blitt sprø/gal/sinnsyk av denna prøvinga. Var en tur på Ikea og der har det så mye baby ting og fine tepper i både j og g farger.

Og mamut senger i lys rosa og lys blå. Og jeg som siden jeg var liten har ønsket meg tvillinger. Og fikk satt inn 2 egg før ferien.. Men det ble ikke noe da, men jeg ser jo alt det fine og alt det jeg kunne ønske å ha (kjekt å ha) til lille..

Huff kan bli gal av mindre.. Gubben tenker jo på det men ikke så mye som meg så klart..

Skrevet

Hehe... Godt og høre at det ikke er bare jeg som går sambo på nervene av alt baby-snakket! ;p Tenker bare på baby, og baby ting hele tiden! Om det ikke er vogn,så er det seng eller bilsete! Hehe... Har akkurat hatt EL nå,så håper virkelig at spira sitter,så får jeg mai-baby!

Skrevet

Jeg er veldig babysyk. Har akkurat vært i Danmark på 2. prøverørsrunde og er nå ruger. Jeg har kjøpt masse klær (har spredt det fra 0-1 år) og vet alt av hvilken barnevogn, seng, stellebord og bilstol jeg skal ha. Kan ikke gå forbi en babybutikk uten å gå inn. Nå har jeg ilagt meg selv kjøpeforbud. Skal ta blodprøve 27/8 og dersom den viser at jeg er gravid så går jeg nok helt bananas.

PS mamma har forresten strikket en god del så hun er ikke helt borte hun heller.

Skrevet

Jeg er også helt babysyk.

Går å tenker på utstyr og baby hele tiden, sitter mye på nettet å leser alt jeg finner om graviditet og utstyr.

Vi skal prøve til uken, så får vi se. Jeg gal av all ventingen, må vente på EL, og så vente på IKM. Også ta test, jeg er altfor utålmodig.

Håper tider går fort framover nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...