~Milly~ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Var i dag (38+5) på UL (vektestimering), og legen som foretok undersøkelsen sa at det var begynt å komme forkalkninger på morkaken. Hun sa det var ganske vanlig på slutten av svangerskap, så jeg oppfattet det ikke slik at det var noe farlig =) Men etterpå kom jeg til å tenke på en ting; dersom morkaken begynner å bli "oppbrukt", vokser babyen saktere da? Noen som vet? =)
bell3, fikk gutt Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg synest jordmoren min hadde en grei beskrivelse av dette. Hun sa at biffen og fløtepotetene er oppspist, så nå er det kun knekkebrød igjen.... Ikke farlig, de har å leve av, men ikke like mye som før. En del av modningen for at baby ikke skal være der inne til de er konfirmert....
~Milly~ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Det var en grei beskrivelse, takk =) var på vektestimering pga de mistenkte stoor baby, så greit om hun ikke blir myyye større den siste tiden =) takk for kjapt og godt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå