Gå til innhold

Korleis fortelle det?? Treng gode idear....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa skal feire 60-års dagen sin på danskebåten, og dette er eit fint høve til å fortelle at han skal bli bestefar igjen. Heile familien + nokre tanter og onklar vert samla.

Men KORLEIS skal vi gjere det? Treng sårt idear....

Bør gjerne nemne at eg har ein gutt på 2 år frå før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å bestille en t-skjorte til sønnen din der det står "jeg skal bli storebror"..:) vi har ingen fra før av, og vi har bestilt oss t-skjorter hvor det står: foran: vet du hva? bak: jeg skal bli mamma / jeg skal bli pappa..:)

Skrevet

åh - jeg kom over en nettside med en t-skjorte hvor det sto følgende:

"this is what a really cool grandpa looks like"

Jeg skal finne fram siden når jeg kommer fra jobb. Men om jeg ikke husker helt feil er siden svensk.....så det spørs vel kanskje om du evt får den i tide??

Skrevet

Jeg kjøpte bamse og la ved et kort. På utesiden av kortet sto det: De beste gavene er de man lager selv. Inni kortet sto det: Kan du passe på denne bamsen for meg til oktober. Klem fra spiren i magen til mamma.

Resultat: 1 stk bestemor som storgråt av glede på bursdagen sin.

Skrevet

leste liltt kjapt jeg. Fikk ikke med deg at du har et barn allerede, så da passer jo ikke den t-skjorta så godt.

Men her er uansett linken:

www.shirtstore.se

trykk på Attityd og så på Kaxigt. Ligger litt ned, gul skjorte.

Skrevet

Da vi fortalte det til svigermor på morsdagen faktisk så lagde vi et kort der det stod "de beste gavene er dem du lager selv - gratulerer du skal bli bestemor :D" det var veldig stas og hun fikk seg et sjokk da d gikk opp for henne hva det stod... kan jo tro hun ble glad for gaven D:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...