sjokolademonstret Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hvordan er det dette egentlig fungerer? Vet at hvis den pendler blir det gutt og hvis den svinger blir det jente. Hva når den bytter etterhvert? Og hvorfor blir det motsatt virkning over håndleddet? Blir ikke klok på dette!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Etter hva jeg har erfart stemmer det over håndleddet. Ringen, som skal være en gullring, helst giftering/forlovelsesring, festes i et hårstrå. Pendler ringen frem og tilbake på tvers av håndleddet, blir det gutt, lager ringen rundinger over håndleddet, blir det jente. Om ringen sakner farten forså å ta seg opp igjen, betyr det at det er barn 1 og 2... osv... samme om den skifter fra å f.eks pendle, til å gå i ring, blir det første en gutt, og den neste en jente. Srev dette om ringtesten på 2.tri i går: Dette er noe jeg har tro på. Du tar en gullring, helst forlovelse eller giftering, denne knytter du i et hårstrå, så legger du venstre håndledd på bordet, og holder hårstrået med ringen i høgrehånd, over venstre håndledd, etter hvert begynner ringen å bevege seg, endten frem og tilbake på tvers over håndleddet = gutt, eller rundt i sirkel = jente. Ringen øker farten, for så å roe seg ned igjen, om den øker på igjen, eller skifter retning betyr det at det blir det neste barnet. Evnt. kan den roe seg, uten å øke på igjen, eller stoppe, da blir det det ene svangerskapet. Jeg har prøvd på meg selv, som viser jente, ringen blir helt vill over håndleddet mitt, og beveger seg i store raske sirkler, for så å sakne farten, uten å begynne på igjen, så jeg får vel bare et svangerskap, kansje tvillinger siden ringen blir så vill?? hehe.. Jeg har også prøvd å lure den, med å sette den til å pendle frem og tilbake, men så snart jeg fører den over håndleddet, så begynner den å jobbe for å komme seg rundt i ring. Er helt rart. Er kjempe fasinert jeg. Får også samme resultat på sambo. Jeg har også prøvd på mange andre, som har barn fra før. F.eks på svigerinna mi, som har hatt 4 svangerskap, men bare et barn. (hun har mistet 3) Ringen viste først en jente, en gutt, en jente og en jente igjen. Jeg har aldri hørt kjønn på noen av de hun har mistet, vet bare at den siste, som ble født og som lever er ei jente. Men etter dette sier mannen hennes at den første, mente legene var en jente, men siden det var så tidlig i svangerskapet så kunne de ikke si det sikkert, men det stemte jo godt med hva ringen fortalte. Forsøkte så på mannen hennes, og fikk akkurat samme resultat. Jeg har prøvd på søsteren min, (hun har ikke barn enda) ringen viste en gutt, en jente og en gutt. Forsøkte på mamma og pappa, og de fikk samme resultat, og det stemte med det de har fått. Forsøkte på en annen svigerinne, hun har en sønn, ringen viste en sønn, og at de får en jente. Hun forsøkte også på seg selv, og fikk samme resultat.
*RutIetutt* Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Sånn tok jeg ringtesten. En glatt gullring tredd på en sytråd. Er du gravid holder du den over magen, er du ikke gravid holder du den over håndleddet. Pendel = gutt, sirkel = jente. Den viser alle barna du har/kommer til å få - også de du evt har mistet/abortert også. Har stemt på meg, samboer, foreldrene mine og de vennene som har tatt den;o)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 den gikk i pendel først men plutsli snudde den å gikk i sirkel ...så pendelet den så i sirkel ...hva betyr dette?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg ble ringtesta, men den tok feil hos meg.. Det ble gutt og ikke jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå