SOL*SOL Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Nå skal jeg snart til Norge, og må jo da få fiffet opp håret. Dem er helt håpløse her i USA, skulle tro dem fikk utdannelsen sin gjennom posten. Så nå har jeg gått i to år uten å ha gått til frisør (gjort det sjøl, så du kan bare tenke deg kossen jeg ser ut). Spørsmålet mitt til dere er (så klart): Hva er populœrt nå i Norge?? Jeg har halvlangt stritt hår med noen lyse striper i som ikke burde se dagens lys ...
Dotten Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Vælkømmin hemmat He, he, he. Tror ikke jeg er den rette til å svare på spørsmålet ditt, da det var godt og vel 1,5 år siden jeg var til frisøren, før jeg var der nå for en måneds tid siden... he, he. Ser ut som flesteparten av "fjortisene" i hvert fall, kun langt hår i hestehale.....??? Nei, noen andre som får svare her tror jeg
Virgo79 har fått prinsen sin Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Min erfaring er helt motsatt da, at frisørene i USA er kjempeflinke. Men det kommer jo an på hvor man går da. Er det en Toni & Guy salong i nærheten av der du bor? Der har de god opplæring og er som regel veldig flinke. Det er greit å gå til frisørkjeder, for da har de som regel vært på mange kurser og sånn. Se etter en salong som ser moderne ut. Du skriver at du har halvlangt hår med litt lyse striper. Du kan jo for eksempel klippe det opp litt og friske opp stripene og ta litt flere striper i noen andre nyanser (lysebrune, beige, gylne...alt etter hvordan hårefargen din er). Pannelugg er jo også veldig trendy. Eventuelt skråe luggen litt. Lykke til
Stor_smil Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det som er hett nå, er "bob" ala Victoria Beckham og Katie Holmes. Det er jo en enkel frisyre å klippe dersom du har halvtlangt stritt hår. Litt opp i nakken (uten å barbere!!) og litt lengre fremme i luggen. Er en flott frisyre som ikke trenger mye styling om morgenen for å få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå