Gå til innhold

Hehe, pøblene fikk som fortjent :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet midt på natten til mandag av at husveggen ble bombandert av tomater !! Både vinduet til mini og oss vender ut den veien.. så at det var naboene ca 20 meter unna (opp en fjellskrent) som sto og drev faenskap. Det var visstnok fest der. Dagen etter troppet samboeren min illsint opp på døren for å spørre hva i h****** som gikk av dem.. da kom akkurat foreldrene hjem, og kunne fortelle at de hadde vært vekkreist og eldstegutten deres (18 år) hadde sagt han hadde vært hos noen andre på kvelden. Yeah right... iallefall, klokken 22 i går kveld ringte det på døren. En angrende gutt med slips pent knyttet rundt halsen, og skolerett i ryggen ba om unnskyldning, og gikk siden ned på plenen for å plukke opp alle tomatene.... med oss, foreldrene og lillebroren hans som tilskuere :) Regner ikke med det blir flere tomatkriger nei.... hihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he....sånn kan det gå! Synes han var real som kom og ryddet opp etter seg og ba om unnskyldning da. Han gjør det nok ikke flere ganger nei:-)

Skrevet

Oi, med slips!!!??

Han hadde i alle fall vettuge foreldre! Tøff gutt, tror jeg hadde blånektet om det hadde vært meg! Håper han fikk ros av dere for at han kom!?

Skrevet

Haha.. skal en gutt på ATTEN ÅR få ros fordi han først bombanderer huset vårt midt på natten med tomater og etterpå (etter vi har vært oppe å klaget!!!) kommer å ber om unnskyldning. Åhneidu... han fikk beskjed om å gå til naboen som bor under å be om unnskyldning og etterpå plukke opp ALLE tomatene.. rubbel og bit :) Hadde han vært 8 år så hadde det vært noe annet....

Skrevet

Tja, jeg syns da det hadde vært på sin plass å si at det var fint at han kom for å rydde opp etter seg, eller noe i den duren.

Skrevet

Å så bra av foreldrene da! Tipper han var lite høy i hatten! hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...