Gjest frøkenvetikke Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Blir helt dårlig av dette her jeg... Er så trist og redd... Vet ikke om jeg klarer det her. Det er jo et barn oppi dette her også.............
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hva lurer du på? Det er bedre å være hver for seg om det ikke funker. DEt er ikke bra for barna at foreldrene ikke har det bra
mamma og my Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Ingen samlivsbrudd er enkle og ukompliserte, men det er grep som går an å gjøre for at det skal bli bedre. Du må kjenne på om fordelene ved å bryte er verd ulempene. Lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Så lenge det ikke fungerer sammen, så er det best for alle parter, inkludert barnet, om man bryter. Ingen samlivsbrudd er enkle, og jeg skulle ønske mitt gikk som en drøm, men det gjorde det ikke, og gjør det ikke enda, 1 1/2 år etter. Men har du det ikke bra der du er, og vet at det ikke blir bedre, så er det bedre om du flytter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå