Gå til innhold

Et hav av vognposer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..jeg trenger gode råd. Den lille kommer i desember og jeg må ha en god vognpose. Har sett så mange forskjellige,men prøver å finne en som er litt rimelig.. Noen som har erfaring med Thermo 105 posen? Er denne varm nok for kalde vinterturer i vogn,eller er det noen som har noen tips ?? :) Elin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har voksi og er veldig fornøyd med den, men har jo ikke prøvd noe annet...

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og der har jeg vært borti omtrent alle poser som er. Jeg er ikke så fan av voksiposer pga. alle "trådene" som skal festes, men det er vel mer fordi det blir tungvindt når man skal "snøre fast" ti småtroll på rappen - blir jo noe annet når du bare har én å polstre :) Men billigere typer gir like god varme, til og med de "tynneste" av fleece er gode - er bare til å legge på et godt ullteppe dersom det virkelig er kaldt.

Vet ikke selv hvilken jeg skal velge, men jeg kommer ikke til å kjøpe av de dyreste, fordi jeg mener at det rett og slett ikke er nødvendig. Men seff.; smaken er som baken :)

Skrevet

Oi, høres veldig kaldt ut for en liten baby å ligge i en tynn fleecepose midt på vinteren... Vet jo selv hvor mye jeg fryser av å ligge ute på vinteren når det er mange kuldegrader, da er det stor forskjell på soveposer!

Litt avhengig av hvor i landet man bor og hvor kaldt det er kanskje? Vi har voksi og den har vært suveren i veldig kaldt vær og i pulken, men kan fort bli i varmeste laget når det ikke er under 0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...