ღventer på lykkelitenღ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Testa positivt med cb digital i går,8 dager før ikm! Måtte bare sjekke det ut før jeg fortsatte med sprayen og jammen meg lyste det Gravid! Nå slipper vi prøverør, kunne ikke hatt mer flaks! Det er veldig tidlig enda så er ikke helt rolig før ikm dagen er overstått. Men sender ut masse babystøv til dere alle ********************************************************************************** ****************************************************************************'*********************************************************************************************************************' symptomer:ømme bryst,mensmurring og litt trøtt
Venter på 3_de spire Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Gratulere!!! Så bra at det endelig har klaffa da!!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 takk det er ikke til å tro,uvirkelig! Tror nok det var ferien som gjorde susen.tenkte ikke på babylaging i det hele tatt.Koste oss veldig mye! det er noe i det at man må prøve å ikke tenke på det.Funka iallefall for meg.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Grattis så masse!!! Titter innom fra 2 tri, ikke mange måneder siden vi ventet på prøverør selv, men jammen så klarte vi det også på egenhånd!!! Kjempeflott, lykke til videre:)
Bomsedeisi Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Å gratulerer så mye:) Har dere prøvd lenge?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Det var det jeg visste, det såg så lovende ut på tempene dine. Gratulerer, dette fortjener du:D Nå var det du som stakk fra meg;)
90210 Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye! Kose deg masse med spiren fremover! Lykke til!
Lille Trille* Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Vil bare si GRATULERER! Det var på tide..... Lykke til videre!
Suretær Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye!!! Kan jeg spørre hva du tror gjorde utslaget og hva som har vært problemet for dere? Uansett er det fantastisk når det klaffer for en sliter. Hurra for deg!!!! Kjempeklem
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 GRATULERER!!!! Det er velfortjent Nå må du kose deg og nyte graviditeten. Alltid like hyggelig når en av sliterne legger ut en sånn overskrift! Lykke til
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. august 2007 Takk alle sammen! Vi prøvde i ca 2 år,det jeg tror gjorde susen var at vi tenkte rett og slett ikke på babylaging i ferien,ca 2 uker med masse kos.Begynte rett etter mensslutt og det var nok rundt der jeg hadde el,merkelig nok.Vet aldri med syklusen min! Et råd er å kose hele syklusen og ikke bare når man forventer el og la det ikke bli til "pliktsex", hent frem igjen lidenskapen og slapp av;-) det fungerer! Nå venter jeg bare på tirsdag,er veldig spent på om tanta virkelig har reist! Fristende å ta en ny test i dag,for dette har ikke gått opp for meg enda! Skal ikke på UL før den 6 sept..:-O
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Så gøy :-) Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!! Ja dette hadde du virkelig fortjent :-) Jeg har følgt litt med dere på ass. befruktning. Er så gøy å se alle som lykkes! Jeg fant også ut på mand. at jeg var gravid.... Er 4 uker og 1 dag i dag. Måtte ta en ny test i dag for å få enda en bekreftelse. Har egentlig ikke hatt noen symptomer. Men de ømme brystene som følger tanta kom aldri.... Tok oss 13 mnd. og vi var henvist til Haugesund for undersøkelse av egglederne og ivf. Var diagnostisert som uforklarlig ufrivillig barnløs. Tenk så klarte vi det begge to uten "hjelp". Kan nok hjelpe å ha fokuset på noe annet innimellom. Er bare å happy for oss to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle jo ønsket jeg kunne tatt med de andre sliterne også. Masse lykke til!!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. august 2007 Ja det er helt utrolig at det plutselig klaffer rett før ivf,kjempeglad på dine vegner også:-)) klem!
kattungen Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Så fantastisk!!!! Hurra! Gratulerer! så bra dere slipper IVF og klarte det selv. Tenk så heldig du er!!! Lykke til m babymage. *Fanger babystøv*
2 fine små Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer saa mye! Fantastisk aa slippe proeveroer!!! Saa deilig.... Lykke til videre, maa vaere helt fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå