Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hadde det ikke vært en på vei så hadde jeg kjøpt meg en tror jeg.... VIL HA BEBIS UT NÅ!!!!
Venter på 3_de spire Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg også er så babysyk at det er seriøst ikke bra for meg.... Tenker på det hele dagen, og drømmer om det på natta! Venter på å bli gravid med nr.3 jeg da.
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg har jo egentlig en... inni der... Men jeg vil ha den ut! Å kose med den å ta på den å susse på de små føttene å holde den tett inntil å herrejesusfader som jeg gleder meg!!!!!! Tia går ikke fort nok!
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Du har nå iallefall termin 11 dager før meg da.. hva skal jeg si da? hm? Nei nå holder det faktisk KOM UT!
Venter på 3_de spire Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ja, jeg skjønte det! Så du er heldig, som er nærmere målet!! Nærmer seg jo sakte, men sikkert da!!
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Tøysejente! Har ikke før deg jeg, har termin 17.sept... Og lørdag den 25. aug. er jeg 37 uker. Da er den ikke prematur lenger, og da kan den komme ut!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg er såå babysyk at jeg prater og synger til den heeeele tiden..Den kan ikke sove så mye...hihi! Den sparker iallefall når jeg synger..lurer på hvorfor!? Har termin 17.september;)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg er også utroooooooooooooooolig babysyyyyyyk!!! Og jeg er ikke gravid engang :(
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Hallooo? Ja jeg så bare på datoen jeg.. ikke måneden - hvor teit kan jeg bli? Ganske mye teitere enn nå tenker jeg.. humre (ammetåke neste) Heldige meg da.. har bare 2 uker igjen jeg hihi.. da er jeg ikke misunnelig på deg lenger
mammat2goll Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 jeg vil også ha ut babyen NÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!! Har håp om att MIN tremin stemmer for den er om 3,5 uke!!!! å ikke 6,5 uke som UL treminen er. Skal på sjekk på fredag, regner med jeg får UL og att de kanskje kan si noe om terminene..... Men jeg skal begynne å vaske litt babyklær nå...gleder meg
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2007 Til dere som har termin før meg: Grrrrr!!!! (Hytter med neven) Ergelig asså... Jeg vil være fuuuus!!! Til dere som prøver: Håper for all del det klaffer for dere snart. Viss jeg skulle vært så babysyk som dette og ikke hatt en i magen tror jeg at jeg hadde tørna!!! Krysser alt jeg har av fingrer og tær for at det blir bebis på dere i 2008 :-)
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 JEG fortjener å være fus FUS I ALT!! muhahaha Så faktisk en t-skjorte på nett engang med den påskriften - skulle kjøpt den men den kosta 500 eller no - betaler ikke så mye for en t-skjorte jeg
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2007 Jo, når det står fus i alt.... hahahahahaha... så fantastisk genialt!!! Skal lage sånn jeg, så skal vi se hvem som føder først! *Gnirsegihendeneogfølersegkjempelur*....
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2007 Forresten... angrer på at jeg ikke tidligere i svangerskapet skaffet meg en t-skjorte der det sto : Jeg har pult.. Fullstendig tåpelig, men utrolig morsomt!!
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Er ikke for sent med den t-skjorta heller.. Jeg lurer stadig på å lage meg en t-skjorte med FUS i ALT på ja.. kanskje jeg bare må - vente til magen ikke er så rund kanskje 112 cm i omkrets nå- aiai
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Jamen -missL; det var jo ei her inne som hadde fått trykket på 'Storebror' på en ellers anonym T-skjorte hos den lokale sportsutstyrsjappa.. Kan ikke du bare kjøpe en T-skjorte, vralte deg avgårde -og anpusten og svett i fjeset lene deg over disken og spørre; 'Gidder du å trykke "Jeg har pult" på denne, eller?' ..tror du får den på dagen! Bare hyggelig å kunne hjelpe deg!
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 14. august 2007 *Ler så høyt at sambo ser dumt på meg*!!!!!! Godt tips, men det har jeg ikke selvtillit til... Fy fader det hadde vært flaut!!!
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 hehehe - ser det for meg og lurer litt på om ikke jeg bare skal gjøre det.. humre det er jo det folk tenker uansett.. hvorfor ikke? hehe
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 14. august 2007 Fikser du en til meg og da eller?? Sender t-skjorte størrelse flodhest i posten sammen med noen kroner for trykket :-)
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 ..ja, ta gjerne med en til meg også når dere først er igang!
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 no prob - send i vei nå sebbe så jeg hele "anhenget" ditt høygravid ja.. jeg så bare litt av det istad. er noe rart med innstillingene mine her serru.. (ang mas fra meg til deg på 3.tri)
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 14. august 2007 sssss... hva er greia med å ikke ha bilder på profilen da??? Ville jo smugtitte. Dårlig gjort asså!!
Niem og Patrick Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 Eg har t-skjorta me fus i alt på! Kjøpte den på www.exist.no =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 Melder meg på med dere!!!!! KOM UT NÅ!!!!! vil ikke/trenger ikke vente mer nå=)
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #25 Skrevet 14. august 2007 Jeg eller? Har ikke bilder på denne komputern så da blir det aldri gjort liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå