Gå til innhold

Jeg er så babysyyyyyyyyyk!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært en på vei så hadde jeg kjøpt meg en tror jeg....

 

VIL HA BEBIS UT NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også er så babysyk at det er seriøst ikke bra for meg....

 

Tenker på det hele dagen, og drømmer om det på natta!

 

Venter på å bli gravid med nr.3 jeg da.

 

Skrevet

Jeg har jo egentlig en... inni der... Men jeg vil ha den ut! Å kose med den å ta på den å susse på de små føttene å holde den tett inntil å herrejesusfader som jeg gleder meg!!!!!! Tia går ikke fort nok!

Skrevet

Du har nå iallefall termin 11 dager før meg da.. hva skal jeg si da? hm?

 

Nei nå holder det faktisk

 

KOM UT!

Skrevet

Ja, jeg skjønte det!

 

Så du er heldig, som er nærmere målet!!

 

Nærmer seg jo sakte, men sikkert da!! ;)

Skrevet

Tøysejente! Har ikke før deg jeg, har termin 17.sept... Og lørdag den 25. aug. er jeg 37 uker. Da er den ikke prematur lenger, og da kan den komme ut!

Skrevet

Jeg er såå babysyk at jeg prater og synger til den heeeele tiden..Den kan ikke sove så mye...hihi!;)

Den sparker iallefall når jeg synger..lurer på hvorfor!?:D

Har termin 17.september;)

Skrevet

Jeg er også utroooooooooooooooolig babysyyyyyyk!!!

Og jeg er ikke gravid engang :( :( :(

Skrevet

Hallooo? Ja jeg så bare på datoen jeg.. ikke måneden - hvor teit kan jeg bli? Ganske mye teitere enn nå tenker jeg.. humre (ammetåke neste)

 

Heldige meg da.. har bare 2 uker igjen jeg :) hihi.. da er jeg ikke misunnelig på deg lenger :)

Skrevet

jeg vil også ha ut babyen NÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!! Har håp om att MIN tremin stemmer for den er om 3,5 uke!!!! å ikke 6,5 uke som UL treminen er. Skal på sjekk på fredag, regner med jeg får UL og att de kanskje kan si noe om terminene..... Men jeg skal begynne å vaske litt babyklær nå...gleder meg :)

Skrevet

Til dere som har termin før meg: Grrrrr!!!! (Hytter med neven) Ergelig asså... Jeg vil være fuuuus!!!

 

Til dere som prøver: Håper for all del det klaffer for dere snart. Viss jeg skulle vært så babysyk som dette og ikke hatt en i magen tror jeg at jeg hadde tørna!!! Krysser alt jeg har av fingrer og tær for at det blir bebis på dere i 2008 :-)

Skrevet

JEG fortjener å være fus

 

FUS I ALT!! muhahaha

 

Så faktisk en t-skjorte på nett engang med den påskriften - skulle kjøpt den men den kosta 500 eller no - betaler ikke så mye for en t-skjorte jeg

Skrevet

Jo, når det står fus i alt.... hahahahahaha... så fantastisk genialt!!! Skal lage sånn jeg, så skal vi se hvem som føder først!

 

*Gnirsegihendeneogfølersegkjempelur*....

Skrevet

Forresten... angrer på at jeg ikke tidligere i svangerskapet skaffet meg en t-skjorte der det sto : Jeg har pult..

 

Fullstendig tåpelig, men utrolig morsomt!!

Skrevet

Er ikke for sent med den t-skjorta heller..

 

Jeg lurer stadig på å lage meg en t-skjorte med FUS i ALT på ja.. kanskje jeg bare må - vente til magen ikke er så rund kanskje

 

112 cm i omkrets nå- aiai

Skrevet

Jamen -missL;

det var jo ei her inne som hadde fått trykket på

'Storebror' på en ellers anonym T-skjorte hos den lokale

sportsutstyrsjappa..

 

Kan ikke du bare kjøpe en T-skjorte, vralte deg avgårde

-og anpusten og svett i fjeset lene deg over disken og spørre;

'Gidder du å trykke "Jeg har pult" på denne, eller?'

 

..tror du får den på dagen! ;)

Bare hyggelig å kunne hjelpe deg!

Skrevet

*Ler så høyt at sambo ser dumt på meg*!!!!!!

 

Godt tips, men det har jeg ikke selvtillit til... Fy fader det hadde vært flaut!!!

Skrevet

hehehe - ser det for meg og lurer litt på om ikke jeg bare skal gjøre det.. humre

 

det er jo det folk tenker uansett.. hvorfor ikke? hehe

Skrevet

Fikser du en til meg og da eller?? Sender t-skjorte størrelse flodhest i posten sammen med noen kroner for trykket :-)

Skrevet

..ja, ta gjerne med en til meg også når dere først er igang! :D

 

Skrevet

no prob - send i vei :)

 

nå sebbe så jeg hele "anhenget" ditt

 

høygravid ja.. jeg så bare litt av det istad. er noe rart med innstillingene mine her serru.. (ang mas fra meg til deg på 3.tri)

Skrevet

sssss... hva er greia med å ikke ha bilder på profilen da??? Ville jo smugtitte. Dårlig gjort asså!!

Skrevet

Eg har t-skjorta me fus i alt på!:) Kjøpte den på www.exist.no =)

Skrevet

Melder meg på med dere!!!!!

KOM UT NÅ!!!!! vil ikke/trenger ikke vente mer nå=)

Skrevet

Jeg eller?

 

Har ikke bilder på denne komputern så da blir det aldri gjort liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...