J`s mamma Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Las om patapum bære sele på Alveslott og tenkte at den måtte jo være litt grei å bruke.. Er det noen som har erfaring med den?? Har og hørt/lest noe om en sele som het noe mer ergo..... Ligner på patapum og babybjørn.. Noen som vet hva jeg mener og har erfaringen å dele... Har babybjørn, men ikke fornøyd med den.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Den er fantastisk god! Jeg liker den bedre enn Ergo, og så er den mye billigere! Anbefaler deg å kjøpe den ja, babyen sitter mye bedre i den, Babybjørn er IKKE bra for babyen med tanke på hofte- og bekkenbelastning! :-) Lykke til med valget og bæring generelt!
J`s mamma Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 hei, takk for din tilbakemelding.. Har du nettsiden til ergo`s bæresele... Vil bare se hvordan den ser ut, men tror valget faller på patapum sin.. Eneste dumme er at en ikke kan bære barnet fra seg når en har det på magen, men han får da henge på ryggen. Har du hatt din på ryggen? Min gutt er 5 mnd, er det fortidlig å ha han på ryggen? Han hater å ligge i vognen og ikke se noe,så er litt redd at når han skal henge innmot meg forlenge, blir det like kjedelig...
hønepøne;-) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg har den og er veldig fornøyd! Bruker den på min 7mnd gamle sønn som er 12kg. Synes det er kjempegreit å bære ham i den selv om han er tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå