Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Når man skal ha feks fiskekaker/fiskeboller til middag, må man da lage sausen (hvit/brun) fra bunnen av eller kan man gi disse posesausene? Vet det ikke er noe stress å lage saus fra bunn av, men "tid er mangelvare..." ;-)
findus Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 tja... det er kanskje litt mye salt i de posesausene?
Sylteflesk Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Alt for mye salt i posesausene. Tar ikke så mye lenger tid å lage fra bunnen av heller, med mindre du har tenkt å koke kraft i timesvis. Trenger bare koke i 5-10 minutter for å få bort melsmaken. Eller bruk maisena, da trenger den bare såvidt å koke.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Helt for ille at folk føler at de trenger å være anonyme for å spørre om slikt som dette. Og følgelig tørr ikke jeg heller å signere med nick...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ja, det var faktisk en grunn for å signere med anonym.... jeg føler enkelte ville tenke/skrive stygt om meg om jeg signet med nick!!!! det er blitt litt for gale her inne
FuriLaks Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Kjære dere. Gjør det noe da? At noen tenker ditt og datt om dere når de ikke aaaner hvem dere er? Hmm. Dette blir litt for rart for meg. Ang spørsmålet ditt, HI, Posemat inneholder altfor mye salt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå