Gå til innhold

Kjenne babyen i uke 8?


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner små bobler, bitte små spark. Har en fra før så vet liksom hvordan det kjennes. Men var jo vel tidlig da. Hvis ikke jeg er lengre på vei da. Hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte så smått å kjenne i uke 13.. Og jeg er førstegangs.. :)

Er vel veldig forskjellig dette. :) Eller kansje det er to? Men muligheten for at du er lengre på vei enn du tror er vel kansje der da. :)

Skrevet

eg kjente det fra uke 8 på samme måte som du forklarer, men helt nedi, bak skambeinet,det va spesielt visst eg satt framoverbøyd og det muligens ble trangere....

Åsså kunne det gå flere dager før eg kjente noe i gjen. E åsså andregangs.

 

Skrevet

Jeg kjente det dunket 5-6 ganger ved det ene ribbeinet. Var akkurat som det var babyen som dunket. Men kan jo bare ha vært luft bobler eller noe. Merkelig!!

Skrevet

Hehe, ved ribbeinet? Barnet ligger bak skambenet/symfysen til ca uke 12. Lenge til livmora når ribbeina. Så sa var det ikke babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...