Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Kjenner små bobler, bitte små spark. Har en fra før så vet liksom hvordan det kjennes. Men var jo vel tidlig da. Hvis ikke jeg er lengre på vei da. Hmmm
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg begynte så smått å kjenne i uke 13.. Og jeg er førstegangs.. Er vel veldig forskjellig dette. Eller kansje det er to? Men muligheten for at du er lengre på vei enn du tror er vel kansje der da.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 eg kjente det fra uke 8 på samme måte som du forklarer, men helt nedi, bak skambeinet,det va spesielt visst eg satt framoverbøyd og det muligens ble trangere.... Åsså kunne det gå flere dager før eg kjente noe i gjen. E åsså andregangs.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg kjente det dunket 5-6 ganger ved det ene ribbeinet. Var akkurat som det var babyen som dunket. Men kan jo bare ha vært luft bobler eller noe. Merkelig!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Babyen din er 11-14 millimeter lang... og den kan ikke bevege seg enda, det begynner den ikke med før i uke 10. Så du er nok lengre på vei! http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_10_og_fosterets_uke_8_n_har_hjertet_f_tt_fire_kamre_og_sl_r_med_65_slag_pr_minutt
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hehe, ved ribbeinet? Barnet ligger bak skambenet/symfysen til ca uke 12. Lenge til livmora når ribbeina. Så sa var det ikke babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå