Gå til innhold

Folk som absolutt skal.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden feiler det mennesker som innbiller seg at magen til gravide (min og sikkert mange andres) er fritt vilt? De skal liksom kjenne og ta på og det er ikke snakk om å spørre først. Herregud, men går jo ikke bort til fremmede folk og tar på dem sånn uten videre vel???? Bare fordi man er gravid så er det liksom greit??? Kjenner jeg blir SINT når folk gjør sånn...... Og da mener jeg fremmede eller folk jg ikke kjenner så godt. Samboer, familie og gode venner er greit:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man er gravid er man tydeligvis allemannseie. Ganske irriterende. Folk kan ta på magen og kommentere hva de vil om magen (om man er for stor eller for liten). Jeg liker ikke at noen tar på magen min. Liker egentlig ikke å bli tatt på ellers heller. Skjønner meg ikke helt på folk som ikke står en så nært må stryke, ta på, klemme osv. Jeg kjenner at jeg ikke er komfortabel med det, og trekker meg unna.

Skrevet

o.O Ganske sært å gå å ta ukjente på magen da.. Hadde noen gjort det på meg hadde jeg gitt de en midt på tryne. Makan til frekkheter! Glad jeg ikke opplever det, og synes synd på dere som gjør det.

Skrevet

Nå har jeg aldri gått rundt å tatt på magene til hverken

gravide eller andre... Men jeg gir ofte folk et klapp på

skuldra eller tar de på hånda. Virker som om mange blir

skremt av det også.

Vi har alt for lite kroppskontakt i dette landet...

Folk mener bare å være hyggelig, ikke grafsende...

Skrevet

Ble klappa på magen av en uggen gammel kis i dag..

Det var så ekkelt at jeg bare strena avgårde..

Skrevet

Mor tok på magen min første gang vi møttes etter at vi hadde forkynt "det glade budskap", og jeg kjente at jeg var bare sånn halvveis begeistra for det også - langt mindre når naboen til svogeren min skulle ta på den; vet jo hvem hun er og at hun er ei trivelig dame, men vi er ikke så "close"...

Har vurdert å kjøpe "Don't touch"-genser på BIM-shoppen :-)

Skrevet

Altså; jeg synes kroppskontakt er bra og er i følge svigerinna mi en "klemmer" og skjønner jo at de tar på magen i pur interesse og glede, men akkurat gravid-magen min føles faktisk litt for intim og personlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...