Silker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Kan den brukes fra 6 mnd alder? Hva har man i den? Verdt å kjøpe?
minst Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Vi har brukt den, synes den var super. Banan er ikke å anbefalle å ha i. Men epler, pære, vannmelon,
PopUp Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Vannmelon eller melon generelt er det mange som bruker ) Tror det står fra 5 mnd på pakningen...
It's all about me Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det er det dårligste kjøpet jeg har gjort noen sinne. Lillegutt nektet å bruke den, det ble en klemmeleke istedetfor. Et herk å rengjøre synes jeg også den var. Kan få min billig av meg.
Stor_smil Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Den er helt super.. men litt vanskelig å få helt ren igjen.. spesielt appelsin og gulrot setter farge på nettingen. Du kan putti i alle typer frukt og grønnsaker. Mini her elsket å ha appelsinbåter i eller druer. Kok opp gulrøtter og andre grønnsaker og putt dem lunke i baby-feederen, blir en sikker vinner
Silker Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Takk,man får liksom svar på alt her inne! Dere er supre
SOL*SOL Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Husk på å legge den i bløt med såpe med en gang du er ferdig med den, ellers kan det bli skikkelig vanskelig å få den ren. Du kan også kjøpe flere nett til den, det gjorde jeg da jeg ikke fikk den helt ren lenger. Jeg brukte babyfeederen min fra barnet begynnte å spise grøt. Banan er vanskelig å få ren etterpå, men var populœrt for barnet. Kokte poteter, gulerøtter og andre grønsaker brukte jeg også i den.
mamma til en prinsesse Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Totalt bortkastet kjøp for min del også
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Dårlig kjøp..Ble en leke han slengte rundt istede for å spise.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Om du sender meg en pm med navn og adresse kan jeg sende den til deg.Tror jeg har ubrukt poser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå