Gå til innhold

YES!! I dag har jeg endelig fått meg ny..

Anbefalte innlegg

Skrevet

DO!!!

Hehe.. Høres kansje rart ut.. Men vi har en do som bare står å renner og renner, det resulterer i kondens på utsiden så klart..

Doen fungerte da vi kjøpte huset, men det sprutet litt vann ut av likket på sisterna, og dette sklei også ofte av.. Nå er min samboer stor tilhenger av sikaflex, for de som ikke vet hva det er så er det en fleksibel superlim på store tuber/patroner, brukes f.eks til å lime skapene/påbyggene på lastebiler og lastebilhengere...

Så i ren forbannelse over dette, noen år etter at vi flyttet inn, limte han dette lokket fast i sisterna med sikafleks.. Problemet var løst, og alle var fornøyd. :)

Men så.. Etter en god stund... Så gikk denne flotøren, den som regulerer om vannet skal renne eller ikke, (om sisterna er tom eller ikke).. Og lokket får vi ikke opp igjen.. Så vi stillte ned vanntrykket med stoppekrana på doen, slik at det ikke rant så mye.. Og vips.. plutselig var den gåen også..

Og nytt do kjøp har vært utsatt og utsatt.. Helt til nå.. :) Så derfor denne gleden... Endelig en do som fungerer som den skal!!! HURRA!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... Gratulerer! :-)

Skrevet

Takker. :)

Også er det sånn uten kriker og kroker... Sånn innebygd s-lås.. hehe.. Mye enklere å holde ren!! =)

Skrevet

Grattis med ny do! Utrulig hvor mye små ting i hverdagen kan gjøre. Broren min kom å innstallerte tørketrommel i uteboden vår i ferien, DET var herlig det!!! Trudde vi bare måtte glemme å ha trommel p.g.a. det lille badet vårt.

Nå kan babyen få myke bodyer og håndklær istedenfor stive flak fra tørkestativet! Jeg var glad i flere dager på grunn av det jeg... :-)

Skrevet

Jepp!!

Små enkle gleder!! =)

Fikk den til langt under halv pris også faktisk.. Var noe støv i emaljen noen plasser, men man må helt inntil for å se det.. Helt grit det for meg ja. =)

Skrevet

gratulerer !

vi skal kjøpe baderomsmøbler vi nå, blir kjempekjekt! skulle EGENTLIG pusse opp ( male og liste) men så fant vi ut at det kan bli litt stress å begynne å male 1 september når jeg har termin 13 september. Ikke noe kjekt hvis jeg føder midt i oppussingen og sambo må bruke de første dagene på å få ferdig det istedenfor å være med mg og Anniken på sykehuset. Så da kjøper vi baderomsmøbler istedenfor (er ikke det i denne leiligheten, bare vask og speil!) Mye lettere og kjappere å få ferdig, og trengs veldig!

Nå ønsker jeg meg bare nytt blandebatteri i dusjen, det vi har er helt mongo...

Skrevet

Ja, det er mye man kan gjøre med nye møbler, male og liste kan dere jo gjøre senere.=)

Kjempe kjekt å pusse opp å ordne sånn. :) Hadde rommene bare holdt seg så fine og ryddige resten av livet.. =) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...