Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Da var stedattera mi 18 år. Nå kan vi puste lettet ut. Så utrolig befriende!!!! I kveld skal det feires.( Jeg og mannen skal ut og kose oss på restaurant. Feire en ny epoke i livet vårt).
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Får hun være med og feire bursdagen sin da? Ja det må være en lettelse Vi har bare 9 år igjen hehe.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Gebursdagen sin har hun feiret. Denne feiringen er lukket for andre enn meg,min mann og våre felles barn. Og den skal bli betalt av bidragspengene vi nå slipper å bli krevd å betale denne måneden. Nå står vi fritt til å gi henne av egen fri vilje. Og ingen av pengene går til hennes mor. Deilig !!!! Kan trøste deg med at 9 år går fort. ( 13 år siden jeg traff faren hennes, og årene har fløyet avgårde)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Patetiske kvinnemenneske. Håper du ikke sprer disse holdningene til barna dine. Stakkars jente...
~~DoraDora~~ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Det lurer jeg også på...hva er patetisk med det ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå