Gå til innhold

Vil ikke sov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 5 mnd og vil ikke sove på dagtid. Han sover max 1-2 timer fra kl. er 09 til han legger seg kl.2230-23. Han vil ikke legge seg før, enda jeg har prøvd å legge han før. Skulle jo tro han var trett når han sover så lite. I tillegg våkner han da to ganger om natten for å få pupp. Er det noen som har gode råd, for det er slitsomt til tider å ikke få litt alene tid på kvelden. Må og siees at jeg er alenemor,så hadde vært litt godt om småen sov litt på dagtid slik at jeg kunne ¨få slappet av/gjort noe.. Han er veldig selskapssyk og liker helst at noe skjer hele tiden. Gode råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er ikke plaget m luft eller noe sånn??

tulla er oxo sånn men når hun har fått fist litt ved at jeg tar knærne opp mot bryste så sover hun som ein stein....

Skrevet

funker det å trille tur? Knerten her sover mye bedre i vogna om dagen.

Skrevet

Nei, han er ikke plaget med luft i magen lengre. Skal i samme setning sies at han var plaget med kolikk frem til 3,2 mnd.,. Han blir bare kjempe sutrete og sint om jeg legger han før. Prøvd med bad ol på kveldstid, men trenger råd fra dere..

Skrevet

Hva hvis du vekker han litt tidligere på morningen, og legger han gradvis tidligere på kvelden... et kvarter tidligere i noen dager av gangen.

spiser han grøt om kvelden enda? hvis ikke er det mulig han ikke føler seg ordentlig mett, og derfor blir urolig.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...