Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 er på overtid.. og i går kjente jeg at jeg fikk en støl følelse i siden på magen. Kynner tenkte jeg. Men så ble det bare værre og værre... helt grusomt faktisk. Måtte bare komme meg hjem i en taxi og legge meg. gjorde dritvondt. ringte føden for å sjekke, hun mente det var strekk ligamentene, båndene som holder livmoren. Det tror jeg nok også, selv om jeg ikke har overbelastet de, så blir det jo bare tyngre og tyngre nå på overtid. Kroppen får vel nok etter vel 9 mnd. I dag er jeg støl i siden, så skal ta det med ro. Glad riene ikke kom i natt, da hadde jeg vel ikke holdt ut. Andre som har opplevd det? signerer med anonym for jeg kommer ikke inn på min siden, så nicket er helt feil...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jepp, jeg har hatt det. det er vondt, men blir heldigvis bedre!! Skulle du føde mens du ennå er støl så blir nok det der ubetydelig. Men når det er på det værste så skjønner jeg godt at du måtte ta en taxi hjem!!!!!!!!
Tpop Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det begynner som regel med at jeg får en kynner ogsåriver det i veien. Spes på natten når jeg våkner og må snu meg, da pipler det tårer, fordi det gjør så vondt. Jeg klarer ikke å få snudd meg slik at den fæle smerten blir borte for føler meg helt lammet av den. Så da er det å rope for å få mannen min til å hjelpe meg til å dytte meg rundt eller på ryggen for at det skal roe seg. Vet ikke om det er ligamentsmerter, men jævli vondt er det hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå