Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Kommer i lokalavisene her på torsdag, nøyaktig 1 mnd etter han døde. Dere får en sniktitt sammen med dem inne på englesiden.. =) Til minne om vår kjære sønn, Mikael Kjesbu Orahaug. Du aner ikke hva du gjorde med oss du Mikael. Den korte tiden vi fikk med deg er for oss uvurderlig, og vi gjemmer alle minnene inni oss resten av våre liv. Du rakk å sette kraftige spor etter deg i mange hjerter. Du var så vakker, så sterk. Du lignet på pappa. Du vil alltid være til inspirasjon for oss som kjente og elsket deg. Din kampvilje og livsvilje var så stor, og du lever videre med oss. Mamma og pappa er så stolte over at vi fikk bli foreldrene dine. I magen var du også sterk, du sparket nok med alle dine krefter der også. Vi skulle ikke få beholde deg etter fødselen sa legene. Du hadde ikke livets rett på grunn av en kromosomfeil som blant annet førte med seg en alvorlig hjernemisdannelse. Men du kom ut og var den sterkeste av de sterke, og legene sto forundret rundt deg. Diagnosene ble flere og flere, og du hadde det ikke godt. Det var vondt å se, men du kjempet med nebb og klør så lenge kreftene holdt. Vi kjempet med deg hver eneste dag, hadde vondt når du hadde vondt, gledet oss når du slappet av og hadde det fint. Du kikket opp på oss av og til, og prøvde å kjenne på oss med de små fingrene dine, du visste vi var der. Vi var så stolte, men samtidig så redde. Det var mye som var vondt for deg. Vi så at livskreftene forsvant litt etter litt. Det fantes ikke mer å gjøre for deg, og vi måtte til slutt gjøre det som er vanskeligst i verden, å la deg gå.. De siste døgnene kjempet du konstant for livet, og etter å ha vært med på både pappas og mammas bursdag tapte du til slutt. Våre drømmer ble knust, og nå sitter vi igjen med to og en halv måned med minner, og en grav å gå til. Du var nok for god for denne jord du Mikael, vi håper du er på et bedre sted nå der du ikke lenger har vondt. Mamma og pappa har fått så mye hjelp og støtte fra familie, venner, kjente og ukjente i denne tiden, det er vi så takknemlige for. Vi håper for fremtiden er at du ikke blir glemt. Du er vår sønn, og alltid med oss i tankene og hjertene våre. Vi er de samme som før du kom, men vi har fått en smak på livets brutale realitet. Vi kommer oss gjennom det, men vi kommer aldri over det. Vi glemmer aldri din lille kropp og store styrke. Vi elsker deg Mikael. To pene øyne Et lite smil Et varmt lite hjerte Et altfor kort liv Det første ord ble aldri sagt Det første skritt ble aldri tatt Du fikk ikke tid til å bli stor - men små føtter setter også spor. Hvil i fred nå lille venn, til vi sees igjen. Mamma og pappa.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Kjempefint skrevet.. Tørke noen tårer nå *snufs* Mange varme og gode klemmer til dere... Hvil i fred Mikael.... Ta vare på vår Andreas når han kommer opp til deg og alle englebarna i morra..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Så nydelig skrevet! Her triller tårene fritt.... Stor klem!
Mille** Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 *gråter* Så vakkert skrevet, og så uendelig trist.... Klem
d",)~^~^~ Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ufattelig vakkert skrevet! Takk for at dere vil dele det med oss! Mange klemmer fra meg
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Å herregud Lillegull. Så vakkert skrevet... Tårene triller nå! Dere er så utrolig sterke! Beundrer dere så mye.. Klem
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Nå triller tårene her.... Mange klemmer til dere fra
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg gråter her jeg sitter å leser. Det gjør meg så vondt at dere ikke fikk beholde ham.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 huffa meg...klarte ikke svelge den klompen i halsen nå..
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Ble helt våt i øynene her jeg sitter! Helt nydelig skrevet! Så mange flotte ord.
Sommer & sol:-) Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 å det var nydelig skrevet,sitter her med en stor klump i halsen jeg nå. snufs..
yasmina Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Kjempe flott skrevet. Maa si du atter en gang fikk taarene mine til aa trille. Haaper at Mikael har det bra naa og at han blir glemt er nok helt umulig. Bare see hvilket inntrykk han har gjort paa oss her inne, vi er nok mange her som alltid vil huske ham, saa tenker jeg at alle de som var saa heldige at de fikk moete ham alltid vil huske ham, de vil huske ham som den sterke lille gutten som saa gjerne ville leve..... Stor klem
Alba44 Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Så vakkert skrevet... Tårene renner sammen med deres. Varm klem,
Nit@™ Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Så vakkert skrevet, og rett fra hjertet. Klemmer
trøndermamma Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Nydelig skrevet! Vesle Mikael har virkelig satt spor etter seg, både her inne og hos meg. Tenker på dere! Mange varme klemmer til dere!
Stor_smil Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Det var helt nydlig!! Satt med gådehud og tårer i øynene fra start til slutt. Stor klem til dere
Dotten Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Det var nydelig skrevet Hvil i fred lille Mikael!!! Klem
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Åh - det var nydelig - nå triller tårene her....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Herregud, det er ikke ofte jeg griner, men naa har jeg taarer i oynene her ..Sitter paa jobb saa faar proeve aa ikke knekke helt sammen! For noen flotte ord..Tenker paa dere i sorgen. Ord blir liksom ikke nok for et slikt mareritt!! Stor klem fra meg
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Nydelig skrevet Lillegull... Mikael var en utrolig heldig gutt.
Koala *g07* Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Så vakkert skrevet Lillegull. Tårene renner nå. Sterke ord til minne om gutten din. Takk for at du ville dele dette =) Klem
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 Åh.. Så vakkert skrevet. Sitter her med tårer i øynene!! Mange trøsteklemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå