Gå til innhold

Trenger tips til utdrikningslag, av den snille sorten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!! Jeg skal være forlover til veninna mi, og hun vil ikke ha tullete utdrikningslag. Mer en kosedag med veninnene sine. Hva kan vi finne på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke organisere noe ala det amerikanske bridal shower??? Det har jeg lust til å gjøre hvis jeg får sjansen å være forlover noen gang

Skrevet

Jeg etter min mening, fikk det perfekte:)

Ble henta kl 10.00 Tok meg med til fiksing av hår å sminke, etterpå fikk jeg lagt negler (må si jeg ELSKER det) Etter på spiste vi (først var det bare meg og mine 2 allerbeste venninner som var med) Så kom to til venninner så kjørte vi Go cart (gøy) Etter det gikk vi hjem å sminket oss, og tok fin kjole (hadde fått beskjed om det) Så skulle vi bare hente nor borte hos venninna mi og der var det 22 andre jenter som øveraska meg !! Ble så overaska og glad! Var selvsagt en velkomst drink. Så spiste vi tacø og drakk å hadde det kjempe morsomt!

Senere gikk vi til byen, hvor de hadde bestilt bord på residens Og der var det live musikk som sang mange sanger bare for meg!

Helt perfekt minnerik dag:)

Skrevet

Du og noen venninner kan jo ta henne med på spa, så spleiser dere på det(utenom bruden da)

etterpå kan dere dra hjem å spise middag....

Kan jo for så vidt også overraske henne med frokost på dagen...finnes masse man kan gjøre...du kan jo google utdrikningslag og se hva som kommer opp

Skrevet

Takk for tips ;)

Skrevet

Hva med en hjemmefest med hjemmelagede margaritas og nachos og slikt? Og så kan dere invitere mange gode venninner og bare skikkelig skravle og se en teit jentefilm og ta den linja? Eller er det for uformelt?

Skrevet

Har snakket med forloveren til brudgommen, planen er at vi skal samarbeide med guttene. Vi har leid to hytter ved sjøen som ligger på siden av hverandre, vi jenter bor i den ene og guttene bor i den andre. Vi samles alle til frokost ved hyttene (gutter og jenter). Etter dette tenkte jeg at vi jenter reiser til en helsesalong og få bruden pyntet opp med sminke og full pakke. Så tar vi henne med til fotograf, som kan ta noen fine bilder av henne i en søt liten nattkjole som hun kan gi mannen sin i morgengave.... Tar kanskje et par glass på byen etter dette eller noe sånt. Deretter reiser vi tilbake til hyttene, og spiser en god middag sammen med guttene. Ut på kvelden tenkte vi å ha litt konkuranser mot guttene, vinnerene får feks. frokost på sengen eller noe i den duren. Ha noen morsomme leker osv...

Hvordan høres dette ut? Tips til morsomme leker vi kan ha på kvelden??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...