Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Sitter her og venter på at mannen min skal komme hjem fra jobb. Vi skal nemlig ha sex!!! Nå må lille vesla ut Men må jeg ha orgasme eller holder det at det går for han inni meg? Kan nevne at jeg har termin om 5 dager!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Tror det er sæden som kan gjøre at fødselen settes i gang...derfor "holder" det at han kommer inni deg.
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 tror det skal holde at han kommer inni deg... Etter han har komt lurer jeg på om han kanskje skal være inni der i 5 min slik at det ikke renner ut igjen. I tillegg (herregud dette føles merkelig å skrive) kan du massere brystvortene i ca 20 min mens dere har sex....
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det kan holde med at han går inni deg, men det hjelper også på hvis du får orgasme pga. kynnere etter en orgasme kan hjelpe med å utvikle seg til rier.
Moder'n-2 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Det viktige er at livmorhalsen blir "badet" i sæd. Det betyr at dere bør bruke en stilling hvor han er langt inne i deg når han får utløsning. Rikshospitalet har en oppskrift for å sette igang fødselen. Kanskje noe for deg/dere? http://krakle.com/ventenett/igangsetting.html Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå