nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 velourdress, dundyne og stormtrekk på vogna nå? Jeg vil mene det blir like varmt som i en varm bil.
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jo det hørtes veldig kaldt ut så sant det ikke er vedlig kaldt der dere bor da?
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Haha, mener det hørtes veldig varmt ut.
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Møtte ei veninne på trilletur...... og jeg hadde lyst å si noe, men gjorde det ikke. Men tenker litt på overoppheting og krybbedød! Burde kanskje sagt noe..
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Off, ja men er jo ikke lett å si det heller.Men burde nok sagt noe. Hadde hun seriøst så masse rundt den lille?? Hørtes uansett ikke godt ut nei.
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Ja. De er så redd hun fryser......... er helt spesiell denne her skjønner du. Født 4 uker før tiden og er prematur og de er helt anderledes enn andre babyer. Egentlig skulle den vært født først for noen dager siden og først da kan de behandel den som vanlig baby. Det er en sunn og frisk baby som allerede veier mer enn gutten min veide da han var så liten........ De får gjøre som de vil, men jeg har litt vondt av når de kler på for mye.... Helsesøstra hadde sagt at de hadde for mye inne, men ute har hun visst ikke sagt noe..... De trenger litt ekstra oppfølging disse her skjønner du. Men er redd for å blande meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå